ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 1 juni 2021

Trevligt hotell med närhet till allt som Kärnan, butiker, restauranger och hamnen. Mycket bra service och fina rum med sköna sängar. Frukosten bra. Ett tips är att besöka hamnen om det är fint väder och ta en drink på någon av alla uteserveringar, äta eller bara titta på folk. Härlig stad:)

Tack Eva-Lovisa
Svar från företaget:Svarade 3 juni 2021

Hej Eva-Lovisa,
Stort tack för att du tog dig tid att ge oss återkoppling på din vistelse hos oss på The Vault Hotel.
Härligt att du gillade vårt hotell och att du hade en fin vistelse hos oss.
Önskar dig en fin dag!

Omdömet skrevs 28 maj 2021 från mobil enhet

Helt fantastiskt hotell på alla plan! Vackra och fräscha rum. Dessutom känner man historiens vingslag genom hela hotellet. Det bästa av allt är ändå den hängivna, serviceinriktade och personliga servicen från ALL personal. Hit kommer vi igen!

Tack lineuppstrom
Svar från företaget:Svarade 31 maj 2021

Hej lineuppstrom,
Vi älskar service och blir extra glad över att du har känt dig så väl bemött hos oss.

Önskar dig en fin dag!

Omdömet skrevs 21 maj 2021 från mobil enhet

Vi bodde här för att komma hemifrån en helg i februari. Trevligt hotell men bra läge i centrala Helsingborg. ”Pimpat” och lite ”fuskrenoverat” hotell där man trots allt lyckats skapa en härlig atmosfär. Mycket trevlig personal och trevlig restaurang!

Rummet var helt ok - men satsa på att gå upp på de dyrare rumskategorierna! Lyhört och varmt rum utan ac. Ofräscha badrockar.

Frukosten var riktigt bra- likaså frukostpersonalen som verkligen hade förstått sig på god service!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Emma Q
Svar från företaget:Svarade 23 maj 2021

Hej emmsi,
Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell och ge oss återkoppling.
Det gläder oss att du över lag var nöjd med din vistelse. Vi tar oss alltid tid att lyssna på konstruktiva kommentarer, så att vi ständigt kan förbättra våra tjänster.
Vi har förbättrat att det inte är lika lyhört längre med nya listor runt dörrarna.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 18 maj 2021

Hotellet är mysigt och fint, rummen kanon och sängarna perfekta. Men personalen i receptionen bör bytas ut och samma sak med alla i köket.
Att bo i fyra dagar, men vara tvungen att hämta nya nyckelkort varje (!) dag pga slarv är inte ok! Främst inte när man bor högst upp och hissen är avstängd för att den låter för mycket...
Ät inte i restaurangen, det är helt smaklöst. Det kryllar av bra restauranger i närheten.

Tack Cruiser225062
Svar från företaget:Svarade 23 maj 2021

Hej Cruiser225062,

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 16 maj 2021

Ett otroligt vackert hus och den geniala inredningen var prick på! Vackert rum och härlig säng. Perfekt läge mitt i centrum. Har ni aldrig varit i Helsingborg så gå stadsturen. Karta i receptionen. Då missar man inget.

Tack Talbokatarina
Svar från företaget:Svarade 17 maj 2021

Hej Talbokatarina,
Hej NN,
Vi kan inte annat än tacka dig så ödmjukast för dina fina ord och för att du kom och bodde hos oss på The Vault Hotel. Det gläder oss att du var nöjd med din vistelse. Vi är stolta över vår service och ditt beröm ger oss självförtroende att vi gör rätt!

Ser fram emot att få välkomna dig igen hemma hos oss på The Vault Hotel.

Önskar dig en fin kväll!