Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com113 US$
Priceline113 US$
CheapTickets113 US$
eDreams113 US$
Trip.com119 US$

Ett otroligt vackert hus och den geniala inredningen var prick på! Vackert rum och härlig säng. Perfekt läge mitt i centrum. Har ni aldrig varit i Helsingborg så gå stadsturen. Karta i receptionen. Då missar man inget.

Tack Talbokatarina
Svar från företaget:Svarade för 3 veckor sedan

Hej Talbokatarina,
Hej NN,
Vi kan inte annat än tacka dig så ödmjukast för dina fina ord och för att du kom och bodde hos oss på The Vault Hotel. Det gläder oss att du var nöjd med din vistelse. Vi är stolta över vår service och ditt beröm ger oss självförtroende att vi gör rätt!

Annelie

Ett fantastiskt hotell som vi besökt för andra gången redan. Vi rekommenderar gärna andra att åka dit. Bra läge, så härlig atmosfär och bra service. Jag gillar doften på hotellet, för mig är det lyx! Tack!

Tack Sandra E
Svar från företaget:Svarade för 3 veckor sedan

Hej Odyssey29098767787,

Annelie

Superfint hotell, älskar receptionen som är väldigt vacker och originell i sin stil. Rummet var också väldigt fint, högt i tak, fint möblerat, och rent och fint. Trevlig och hjälpsam personal rakt igenom. Goda drinkar. God frukost. Ligger PERFEKT. 10/10

Tack slarss395422
Svar från företaget:Svarade för 4 veckor sedan

Hej slarss395422,
WOW! Stort tack för en magisk recension av oss! Vi älskar service och blir extra glad över att du har känt dig så väl bemött på ett professionellt sätt. Helsingborg är ju en fantastisk stad och vi är bara grädden på moset.Härligt att du gillade vårat hotell och hade en fin vistelse här hos oss. Vi hoppas ju såklart att vi får välkomna dig tillbaka hem till oss.
Önskar dig en fin dag!!

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Fantastiskt fint hotell, gamla vackra banklokaler som kombineras med coola storblommiga tapeter och häftig inredning, trevlig personal och mycket god mat med italienska smaker, vilket gäller även för frukosten

Tack 315jenniel
Svar från företaget:Svarade 3 maj 2021

Hej 315jenniel,
Stort tack för att du tog dig tid att ge oss återkoppling på din vistelse hos oss på The Vault Hotel.
Härligt att du gillade vårt hotell och att du hade en fin vistelse hos oss.

Omdömet skrevs 1 maj 2021

Helt underbart fina inredda rum. Vacker entré och mysig frukostsal och reception. Personal är så vänlig och hjälpsamma. Kylen i rummen var tyvärr inte kall men det är det enda som går att anmärka på. Jättefina toalett artiklar med bodylotion tvål duschkräm schampo och balsam. Sköna sängar

Tack 751marlened
Svar från företaget:Svarade 3 maj 2021

Hej 751marleende,
Härligt att du gillade vårt hotell och att du hade en fin vistelse hos oss.
Ja minibaren är inte samma kyla som man har hemma så den är lite svalare.