Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline135 US$
Expedia.com135 US$
eDreams135 US$
Orbitz.com135 US$
ZenHotels.com144 US$
Omdömet skrevs 1 maj 2021

Helt underbart fina inredda rum. Vacker entré och mysig frukostsal och reception. Personal är så vänlig och hjälpsamma. Kylen i rummen var tyvärr inte kall men det är det enda som går att anmärka på. Jättefina toalett artiklar med bodylotion tvål duschkräm schampo och balsam. Sköna sängar

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 751marlened
Svar från företaget:Svarade 3 maj 2021

Hej 751marleende,
Stort tack för att du tog dig tid att ge oss återkoppling på din vistelse hos oss på The Vault Hotel.
Härligt att du gillade vårt hotell och att du hade en fin vistelse hos oss.
Ja minibaren är inte samma kyla som man har hemma så den är lite svalare.
Önskar dig en fin kväll!

Omdömet skrevs 16 april 2021

Mycket fint och rymligt rum. Sängen och sovkläderna var så sköna att vi hade svårt att gå upp på morgonen. Mycket bra frukost.
Service och personalen mycket härliga!
Vi återkommer mer än gärna.
Hotellet rekommenderas mycket varmt av oss.

Rumstips: Vi hade ett Deluxe dubbelrum. Tyst, rent och underbart på alla sätt.
Tack WKL123
Svar från företaget:Svarade 17 april 2021

Hej AKL123,
Vi kan inte annat än tacka dig så ödmjukast för dina fina ord och för att du kom och bodde hos oss på The Vault Hotel. Vi älskar service och blir extra glad över att du har känt dig så väl bemött hos oss.
Håller helt med våra sängkläder och säger är fantastiska.

Önskar dig en fin dag!

Omdömet skrevs 12 april 2021

Fint hotell men jobbig gammal hiss.
Ingen AC på rummet vilket var okej nu i april då det gick bra att öppna fönstret när solen låg på, men antagligen mindre trevligt under sommaren.
Restaurangen hade inte särskilt bra mat och katastrofalt dålig service!
Restaurangen drog ner känslan över besöket.

Tack ebooth899700
Svar från företaget:Svarade 12 april 2021

Hej ebooth899700,
Tack för att du tar dig tid och ger oss återkoppling på din vistelse. Jag ber om ursäkt för att du har haft en upplevelse som inte stämde med dina förväntningar. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår service och standards och jag tar därför tacksamt emot dina synpunkter.

Jag hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig igen så att vi kan få en chans att överträffa dina förväntningar.

Omdömet skrevs 11 april 2021

Överraskade min man med en underbar vistelse på The Vault! Ljuvligt ställe med speciell atmosfär - både romantiskt och coolt! Glad, uppmärksam och omtänksam personal som gratulerade, hade ordnat gullig present på rummet och uppgraderade oss till sen utcheckning- mycket uppskattat!! Rum 104 var helt fantastiskt - härlig rymd, design och utsikt! Hit kommer vi gärna tillbaka!

Tack 73helenao
Svar från företaget:Svarade 12 april 2021

Hej 73helenao,
Vi kan inte annat än tacka dig så ödmjukast för dina fina ord och för att du kom och bodde hos oss på The Vault Hotel. Det gläder oss att du var nöjd med din vistelse. Vi är stolta över vår service och ditt beröm ger oss självförtroende att vi gör rätt!
Rum 104 är så fint vi kan bara hålla med dig.

Önskar dig en fin kväll!

Omdömet skrevs 5 april 2021

Vi tog del av ett vårpaket som var mycket trevligt med övernattning, bubbel, vin och trerätters, frukost. Allt var till högsta belåtenhet. Personalen charmig. Inredningen cool, maten fantastisk och vinet passade fint. Trevlig uteservering.

Tack 343evae
Svar från företaget:Svarade 6 april 2021