2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline135 US$
Expedia.com135 US$
Orbitz.com135 US$
Travelocity135 US$
ZenHotels.com144 US$
Omdömet skrevs 5 april 2021

Vi tog del av ett vårpaket som var mycket trevligt med övernattning, bubbel, vin och trerätters, frukost. Allt var till högsta belåtenhet. Personalen charmig. Inredningen cool, maten fantastisk och vinet passade fint. Trevlig uteservering.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 343evae
Svar från företaget:Svarade 6 april 2021

Hej 343evae,
Vi kan inte annat än tacka dig så ödmjukast för dina fina ord och för att du kom och bodde hos oss på The Vault Hotel. Vi älskar service och blir extra glad över att du har känt dig så väl bemött hos oss.

Omdömet skrevs 5 april 2021

Hotellet ligger utmärkt beläget precis nedanför "kärnan" i Helsingborgs centrum.

Vi blev väl bemötta vid incheckningen av trevlig och kompetent personal. Servicen på hotellet höll överlag väldigt hög standard och det kändes både professionellt och familjärt. Lobbyn/Receptionen är smakfullt inredd med unika, fast smakfulla inredningsdetaljer. Det är verkligen ett hotell som erbjuder en särskild atmosfär och känsla, åtminstone i rummen samt i lobbyn. Incheckningen var smidig och effektiv. Tyvärr fann vi vissa möbler i lobbyn/receptionen aningen smutsiga, vilket drar ned helhetsupplevelsen. Det var trevligt att ta del av de förmåner som ett medlemskap erbjuder.

Eftersom vi är en barnfamilj hade vi problem med att använda hissen som inte är särskilt rymlig (förståeligt med tanke på byggnadens historia). Tyvärr var alternativlösningen inte den bästa (en annan hiss) eftersom vi ofta var tvungna att tränga oss förbi dinerande gäster för att ta oss till/ut ur hissen.

Rummen är inredda i samma lekfulla, fast smakfulla stil som hotellet i övrigt. Vi hade ett "deluxe king"-rum som vi njöt mycket utav, särskilt nu när man spenderar mer tid på hotellet än innan coronaepidemin. På rummet fanns allt man kunde tänkas behöva. Det enda negativa med vårt rum var att det låg i anslutning till hissen. Det var relativt lyhört och vi kunde höra andra gäster slamra med hissens galler och också maskineriet dra igång då gäster använde hissen, vilket var lite irriterande. Visst ljud utifrån sipprade också in genom den fina balkongdörren.

Frukosten är både god och varierad, men den erbjuder inte några större "överraskningar" eller ovanliga inslag. Personalen är trevlig och hjälpsam. Det var dock ofta kö till buffen om man inte åt tidigt, vilket då gjorde att hotellets system med "tidsslotter" verkningslöst.

I grund och botten var det här ett lyckat besök på ett bra, unikt hotell med god service. Det är inte mycket som saknas för att upplevelsen ska lyftas till högsta betyg, men än finns det utrymme för förbättringar.

Rumstips: Vissa av rummen ligger i anslutning till hissen, vilket kan höras i rummet. Viss ljudförorening sipprar in genom balkongdörren.
Datum för vistelsen: april 2021
Tack 402edvinb
Svar från företaget:Svarade 6 april 2021

Hej 402edvinb,
Tar direkt din feedback vidare internt.

Omdömet skrevs 1 april 2021

Bokade hotellet för en enkel övernattning och var över all förväntan.
Super service och grym personal.

Kan rekommendera det på det varmaste och återkommer så snart som möjligt med hela familjen igen.

Mvh
Jan

Tack jansJ5133MA
Svar från företaget:Svarade 5 april 2021

Hej jansJ5133mA,

Omdömet skrevs 28 mars 2021

Bodde en natt med familjen i ett superior och ett enkelrum. Lyxigt och mysigt på rummen och smakfullt inredd bar och restaurang där en väldigt god frukost serverades. Stort urval av både varm och kall mat och med bra laktosfria alternativ. Rekommenderar verkligen hotellet!

Tack challe5
Svar från företaget:Svarade 29 mars 2021

Hej challe5,

Önskar dig en fin kväll!

Omdömet skrevs 21 mars 2021

The Vault hotells atmosfär, härliga färgsättning och väl valda inredning och detaljer ger en romantisk stämning. Bra rum, skön säng, perfekt läge i stan och en mycket god frukost. Vi saknade ingenting!

Tack ahlen82
Svar från företaget:Svarade 22 mars 2021

Hej ahlen82,
Vi kan inte annat än tacka dig så ödmjukast för dina fina ord och för att du kom och bodde hos oss på The Vault Hotel. Det gläder oss att du var nöjd med din vistelse. Vi är stolta över vår service och ditt beröm ger oss självförtroende att vi gör rätt!

Önskar dig en fin kväll!