Trip.com
Expedia.com135 US$
Priceline130 US$
ZenHotels.com163 US$
Omdömet skrevs 1 mars 2021

The Vault Hotel är ett vackert hotell med en super härlig hotellbar, vackra (och unik inredda) hotellrum. Maten på restaurangen var också mycket god. Hotellet rekommenderas starkt! Vi var även på breakout room - tycker att de borde ha ett sådant på hotellet (med tanken på hotellet är en gammal bank som har valvdörrar kvar)

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack ivarkatarina
Svar från företaget:Svarade 2 mars 2021

Hej iverkatarina,
Stort TACK för att du tog dig tid att ge oss feedback det betyder så mycket för oss.
Vi älskar service och blir extra glad över att du har känt dig så väl bemött på ett professionellt sätt. Härligt att du gillade vårat hotell och hade en fin vistelse hos oss.
Vi hoppas att vi får välkomna dig igen hemma hos oss på The Vault Hotel.

Omdömet skrevs 22 februari 2021

Ett mycket mysigt hotell i centrala Helsingborg.
All personal var super trevliga och tillmötesgående.
Maten var jätte god.
Sköna sängar och god frukost .
Kunde inte vara bättre .
Vi återkommer absolut igen

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Hampida11
Svar från företaget:Svarade 23 februari 2021

Hej Hampida11,
Vi hoppas att vi får välkomna dig igen hemma hos oss på The Vault Hotel.
Önskar dig en fortsatt fin Tisdagskväll!

Omdömet skrevs 1 februari 2021

Fantastisk helg på ett jättefint hotell med toppläge. Fräscht och snyggt med underbara sängar. Mycket trevligt bemötande i både reception och restaurang. Ett extra plus till den trevliga servitören i restaurangen. Han även njuta en kort stund i relaxavdelningen. Kommer gärna tillbaka!

Tack U4499DHmariek
Svar från företaget:Svarade 2 februari 2021

Hej U4499DHmariek,
WOW! Stort tack för en magisk recension av oss! Vi älskar service och blir extra glad över att du har känt dig så väl bemött på ett professionellt sätt. Helsingborg är ju en fantastisk stad och vi är bara grädden på moset. Härligt att du gillade vårat hotell och hade en fin vistelse här hos oss. Vi hoppas ju såklart att vi får välkomna dig tillbaka hem till oss.

Omdömet skrevs 1 februari 2021

Åkte till Helsingborg bara en dag och vi stannade på The Vault. Hotellet var så elegant och rummet var precis i min smak. Frukost var 10 poäng. Personalen var jättetrevlig .Allt bra underbar. Jag ville inte komma hem. Måste rekommenderas !!!

Tack FlorenciaAlarcon
Svar från företaget:Svarade 2 februari 2021

Hej FlorenciaAlarcon,

Omdömet skrevs 25 januari 2021

Vi bodde här en natt i januari och gillade det supermycket. Vi åt på deras resturang och maten var toppen. Rummen var fint inredda och fräscha. Servicen toppen på restaurangen och i baren. Killen som jobbade i baren kunde verkligen sin grej. Rekommenderar starkt!!

Tack lovisen10
Svar från företaget:Svarade 31 januari 2021

Hej lovisen10,
Wow, Jag kan inte annat än tacka dig så ödmjukast för dina fina ord & för att ni kom och bodde hos oss.
Vi blir så glada över att du hade en fin vistelse hos oss och du gillade vårat hotell.
Du är alltid så välkommen tillbaka hem till oss på The Vault Hotel.
Önskar dig en ny fin vecka!!