Omdömet skrevs 18 september 2020

Ligger och hör grannarnas tv, fullt ös på volymen. Actionfilm med bara ljudet för oss. Svårt att somna i oljudet.
Dammigt bakom sängen, sammetsfåtölj som kunde varit fin är smutsig, dammig och med djurhår.
Spindelväv på lampan i taket ovan sängen.
Bilderna ser fina ut från hotellet men är bara snygga bilder, synd man inte kan städa rent.
Besviken.
Sagt till om smutsen och ska få tillfixat åtminstone fåtöljen och fick champagne som plåster på såren men när vi kom tillbaka efter en timme var det ff smuts, enbart en tillrättad kudde.
Inga flådiga rum kompenserar dålig städning.

Nix pix, aldrig mer detta hotellet

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Irene M
Svar från företaget:Svarade 22 september 2020

Hej Irene M,
Stort TACK för din feedback det betyder så mycket för oss.
Har tagit din feedback vidare internt och jag kommer att följa upp detta.
Vill att du mailar mig ditt telefonnummer så jag kan nå dig.
annelie@thevaulthotel.se
Önskar dig en fin Tisdag!

Omdömet skrevs 18 september 2020

En hotellpärla i centrala Helsingborg. Mysigt och lagom stort. En härlig lobby att sitta och arbeta eller vara social i. Frukosten var fantastisk och väl genomtänkt. Serviceminded personal. Väl värt en bokning!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack JeanetteS1384
Svar från företaget:Svarade 22 september 2020

Hej JeanetteS1384,
WOW! Stort tack för en magisk recension av oss! Vi älskar service och blir extra glad över att du har känt dig så väl bemött på ett professionellt sätt. Helsingborg är ju en fantastisk stad och vi är bara grädden på moset.Härligt att du gillade vårat hotell och hade en fin vistelse här hos oss. Vi hoppas ju såklart att vi får välkomna dig tillbaka till oss.
Önskar dig en fin Tisdag!

Omdömet skrevs 3 september 2020

Ligger mitt i stan vid terasstrapporna så man hör fontänen porla, dock inget som stör utan bara mysigt. En mycket bra frukost och vi hade ett väldigt trevligt rum (juniorsvit)
En charmig gammal hiss som tog oss 3 trappor upp.

Vi fick aldrig tillfälle att prova restaurangen men entren och lobbyn är väldigt trevlig och har en mysig atmosfär. Tyvärr ingen egen parkering men det finns det gott om i området.

Tack PontusP
Svar från företaget:Svarade 14 september 2020

Hej PontusP,
Wow, Jag kan inte annat än tacka dig så ödmjukast för dina fina ord & för att ni kom och bodde hos oss.
Vi blir så glada över att du hade en fin vistelse hos oss och du gillade vårat hotell.
Hoppas nästa gång du kommer till oss att du får tillfälle att prova våran fina restaurang.
Du är alltid så välkommen tillbaka hem till oss på The Vault hotell.
Önskar dig en fin Måndag!

Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Vi hade ett fantastiskt rum och blev väl mottagna, utsikten var perfekt men niskulle nog behöva göra något åt lyhördheten i byggnaden, vartenda ljud hördes in på vårt rum och vi vaknade flera gånger på natten av springande och knackande i korridoren, Jag tror inte de var så värst högljudda egentligen men ALLT hördes genom dörren.
Upplevelsen i restaurangen var ingen hit, 15 min väntetid innan man fick beställa dricka ens och 1 timme och 20 min innan man fick varmrätten, Kate okej och den kommer jag aldrig mer besöka. Som tur är så vägs der upp av en ursäkt k receptionen och ett litet avdrag som kompensation. Frukosten var helt fantastisk, restaurang-personalen borde ta lärdom av den fantastiska frukost-personalen som gjorde sitt yttersta för att få allt att fungera enligt dagens restriktioner, ändå kunde ta sig tid att prata med gästerna och se till att alla hade det bra, UNDERBARA! Kommer tillbaka så fort vi får en chans men kommer att äta någon annanstans.

Tack natalie å
Omdömet skrevs 24 augusti 2020 från mobil enhet

Ett trevligt hotel i centrala Helsingborg. En härlig lobby tar emot oss när vi kommer in, med trevlig personal. Rummet var inte så stort, men mycket trevligt och härligt inredda. Vistelsen var trevlig, möjligen kunde man ansträngt sig lite med frukosten, men det är väl svårt i dessa tider.

Tack 453rickardb
Svar från företaget:Svarade 14 september 2020

Hej 453rickardb,
Frukosten gör vi så gott vi kan i dessa tider men vi är glada över att kunna ha kvar våran frukostbuffé.
Du är alltid så välkommen tillbaka hem till oss på The Vault hotell.
Önskar dig en fin Måndag!