Ett hotell med väldigt vacker inredning. Mysigt rum om än lite väl mörkt men det kanske berodde på att det var komplicerat att tända och släcka lampor, samt att rummet kändes väldigt kompakt pga att det både var litet och mörkt målat. Dammet syntes dock bra Annars som sagt mysigt hotell med toppentrevlig personal! Fick dock aldrig möjligheten att prova restaurangen eftersom den var stängd de dagar som vi bodde där.

Tack BarbroP
EdwardEkblom, Receptionschef på The Vault Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Bästa Barbro,

Tack så hjärtligt för detta omdöme & för att ni valde att komma hem till oss på The Vault Hotel!

Jag vill även tacka dig för din feedback gällande lamporna i rummet. Vi tar med oss detta och skall bli tydligare att förklara hur de fungerar om det dyker upp några frågetecken. Ber så hemskt mycket om ursäkt för dammet..
Detta tillhör inte vanligheterna!

Vår restaurang Venti håller öppet varje dag här på hotellet. Vår andra italienska restaurang La Volta är öppen kvällstid från Onsdag till Lördag.

Jag hoppas att vi ses snart igen, ni är alltid så varmt välkomna!

The Vault Hotel

Cool design och inredning. Rummet var rent och fint. Häftigt gammalt hus som passar utmärkt som hotell. Trevlig personal och mysig italiensk restaurang i huset. Maten var supergod! Kommer mer än gärna tillbaka.

Tack Pentilly1919

Ärade gäst,

Ett varmt och stort tack för detta toppenomdöme och för att ni valde att komma hem till oss på The Vault Hotel!

Det känns så otroligt roligt att ni fick en så positiv upplevelse här tillsammans med oss.

Ni är alltid så hjärtligt välkomna tillbaks, precis när ni vill!

The Vault Hotel

Mycket trevligt och välstädat rum med en modern inredning. Känslan med valvet i receptionen var storslagen och restaurangen La Volta hade fantastisk mat. Frukosten föll oss också helt i smaken. Kan varmt rekommendera ett besök!

1  Tack charal837124
EdwardEkblom, Receptionschef på The Vault Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Ärade gäst,

Vilka fantastiska ord, i'm blown away! - Tack, tack, tack för detta!

Så oerhört roligt att ni fick en så fin upplevelse här hemma hos oss på The Vault Hotel!

Ni är alltid så hjärtligt välkomna tillbaka, precis när ni vill.

The Vault Hotel

Jag besökte The Vault Hotel med mina kollegor.
Åt en trerätters och vi alla var super nöjda med maten. Kockarna lagade grymt god mat. Bodde i dubbelrum, riktigt skön säng, rummet var luftigt och fräscht. Snyggt inrett. Frukosten dagen efter var även den super bra. Fanns mycket att välja på och det var väldigt gott. Detta stället kan varmt rekommenderas!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Leonel1801

Ärade gäst,

Ett varmt & stort tack för detta fina omdöme och för att ni valde att komma hem till oss här på The Vault Hotel!

Det är en fröjd för ögat att läsa dina fina ord, verkligen.

Jag hoppas att vi ses snart igen!

Tveka inte att höra av dig om det dyker upp några frågor el funderingar inför ert nästa besök.

The Vault Hotel

Allt var så bra, vilken otrolig service från all personal, Dem gjorde alltid det där lilla extra som fick en att känna sig speciell. Kockarna lagade helt fantastisk mat och super fina rum. Ligger centralt så man har nära till allt. Kan varmt rekommenderas! Kommer definitivt bo här igen.

Tack nicolewB5303OP

Bästa Nicole,

Vilken otroligt fin läsning du bjuder på, wow!

Tack, tack & återigen tack för dina fina ord & för att ni kom hem till oss på The Vault Hotel.

Det värmer verkligen att ni känner er så till freds, och jag hoppas att vi ses fler gånger framöver.

Ni är ALLTID så hjärtligt välkomna!