“Parmys”
Omdöme om Yoko

Yoko
Rankad som nr 20 av 355 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 14 augusti 2022

Otroligt god mat och mycket trevlig och service mindes personal. Något pricy och uteplatsen är ganska trång och högljud (lördagskväll) . Kan starkt rekommendera ett besök men ska ni mysa på tumanhand utan att skrika till varandra får ni sitta inne

Tack DeffeDefect

Omdömet skrevs 13 augusti 2022 från mobil enhet

Vi tog Omakase med dryckespaket, 7 olika rätter med välkomponerade drycker till. Otroligt kunnig och serviceinriktad personal.
Kul att få testa olika saké alla väldigt goda.
Väl värt att ta det dyra dryckespaketet enligt mig, väldigt goda viner som passade bra till de olika rätterna. God mat och dryck bör testas!

Tack Amnemo
Omdömet skrevs 9 augusti 2022

Väldigt härlig atmosfär, hög servicenivå och fantastisk god mat. Kan vart rekommenderas och värt ett besök

Tack AndersP558
Omdömet skrevs 5 augusti 2022 från mobil enhet

Jätteschyst lokal, jättebra service men maten var till stora delar helt smaklös tyvärr. Hade stora förhoppningar men blev dessvärre besviken

Datum för besöket: juli 2022
Tack HEgoesthai19
Michael F, Ägare på Yoko, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej!
Tack för din feedback även om det givetvis är tråkigt att du inte var nöjd med ditt besök. Att vår mat skulle vara smaklös tar jag dock ganska lätt på med tanke på de överlag väldigt positiva omdömen vi får, däremot kan det vara så att man gillar olika smaker och att våra inte tilltalar dig.

Med tanke på att detta är ditt första och enda omdöme, där du heller inte speciellt utförligt skriver vad som var smaklöst, känns det heller inte speciellt konstruktivt varför jag inte kan annat än att tyvärr lägga din kritik åt sidan utan att gräva vidare i det.

Omdömet skrevs 4 augusti 2022

Fantastisk fin service, trevlig och hjälpsam personal!
Drinkar (ja det blev två) och maten var helt fantastisk! Det var längesedan jag åt så god mat! TACK

Tack X9144PUlenat

Resenärer som tittade på Yoko tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Yoko? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.