“Toppbetyg på allt!”
Omdöme om Yoko

Yoko
Rankad som nr 21 av 354 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastisk fin service, trevlig och hjälpsam personal!
Drinkar (ja det blev två) och maten var helt fantastisk! Det var längesedan jag åt så god mat! TACK

Datum för besöket: augusti 2022
Tack X9144PUlenat

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Så mycket gott på menyn så det är svårt att välja, men vi väljer en cocktail före maten och därefter börjar det komma in rätt efter rätt som vi delar. Det är bara Bao som vi tar in varsin - varsin ankbao och varsin portabellobao. Till detta drack vi ett suveränt riesling som hette Solitär. Wow!

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Malin E

Vi åt avsmakningsmeny som var otroligt god och välkomponerad. Vi var alla överens om att efterrätten inte höll samma nivå som de andra rätterna. Den gröna drinken med kokosskum var sjukt god. Skulle kunna tycka att denna drink, med eller utan alkohol, kunde passa mycket som bra som efterrätt istället för den som var. Personal, mat, och miljö fick tummen upp!

Tack D1026RUemmam

Bra och god mat men förvånansvärt dåligt engagerad personal under middagens gång.

Restaurangen var långt ifrån fullsatt och personalen gick knappt att få ögonkontakt med efter att vi fått in första rundan med mat. (Trotts att de serverade borden runt omkring oss)

Vi fick själva gå fram och be dom komma med dessertmenyn.

Vi satt dessutom med tomma glas i över 1h utan att bli tillfrågade om vi ville beställa något mer.. osv.

Verkligen synd.

Tack Jenny S

Supergod och prisvärd mat. Välj dock inte ibericospett för den grisen har inte mått bra. Allt annat vi valde var supergott och personalen super.

Tack 40evat

Resenärer som tittade på Yoko tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Yoko? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.