Strawberry Hotels
Trip.com
939 kr
Frukost ingår
Omdömet skrevs 9 oktober 2023

Inte enligt förväntningarna för det priset. Orent, litet rum. Lyhört. Dålig kvalité på sängar etc.

Dock bra bemötande från personalen som var behjälpliga och trevliga i receptionen. Läget på hotellet är bra.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack armendhalilaj2023
Omdömet skrevs 4 oktober 2023

Hade bokat en konferens som vi avbokade pga för få deltagare, tre veckor innan. För det ville hotellet ha betalt 2.000 kr för fördrinken (som inte blev av) och 11.000 för middagen (som inte blev av). Dessutom skrevs fel företags namn och organisationsnummer på fakturan, och det vill man ändra på och utfärda en ny faktura. Inga konferenser här mer och heller inga övernattningar för vår personal.

Datum för vistelsen: april 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack KiaB55
Omdömet skrevs 2 september 2023

Jättemysigt hotell mitt i hjärtat av Helsingborg med härlig gammaldags miljö med trevliga rum och sköna sängar som vanligt, blev uppgraderad i rumskategori men saknade faktiskt kaffe på rummet men å andra sidan fanns det att hämta nere i receptionen, frukosten är som vanligt super bra med allt man kan tänka sig ett extra plus var Zoega's kaffet vore väl skam att inte servera det i
Helsingborg. Vänlig och hjälpsam personal .

Tack Mikael T
Omdömet skrevs 21 augusti 2023

Jag tyckte att hela hotellet var fint och jätte trevlig personal och bra frukost. Däremot rampen var de enda som jag tycker man ska kolla över. Hade vi inte varit två hade jag inte fått upp min sambo där. Men annars är de bra 😊 vi hitta lite skit i badrummet men de är kanske en jobb skada då jag själv jobbat som hotell städare. Men de satt går på väggen och de var bruna stänk från smink vid vasken.

Tack isabellenilsson633
Omdömet skrevs 16 augusti 2023

Trevligt och charmigt hotell med en udda hiss. En väldigt bra frukost, det hembakade glutenfria brödet (med recept) uppskattades stort. Bra läge centralt i Helsingborg, nära till hamnen om man vill tura.

Tack mariefthor