Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com110 US$
Priceline111 US$
eDreams111 US$
Travelocity110 US$
Trip.com117 US$
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Bodde med familj. Inget fel på rummet. Standard familjerum. Fint hotell med anor i lokalen.

Baren i anslutning är nog inte hotellets ansvar, men drinkkunskaperna var undermåliga. Är du bartender SKALL du kunna göra en Oldfashioned eller åtminstone kunna göra det som erbjuds på drinkmenyn. Riktigt dåligt.

Frukosten var okey, inte mer. Brända bacon. Men barnen var nöjda.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Dolph L
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Två nätter och det kommer att bli flera. Personalen verkligen service inriktade och var alltid trevliga och till mötesgående. Och frukosten var riktig bra,, med allt vi tyckte om. Däremot kunde städningen varit bättre.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Arne O
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Något bedagat hotel men med bra och trevlig personal. Badrummet var ganska slitet och inte helt välstädat. Skön säng, fräscht men mörkt rum, tråkiga kuddar. Frukosten var tyvärr inte heller något att hurra för. Nästa gång blir det annat hotell i Helsingborg.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Ciao_Italia_65
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Hotell med gamla anor. Fint och rent. Skönt barhäng i avslappnad miljö. Rummet vi hade var litet med utsikt över fläktsystemet- det brukar vi få. Sängen endast 140 cm bred, kanske skulle konst det noggrannare innan. Dock är läget perfekt gör besök i Helsingborg, nära till hamn,stad och restauranger. Trots bokning av frukosttider var det riktigt trångt i matsalen.

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack Andersofpihl
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Helt fantastisk personal. Den mycket goda maten på Kitchen & Table var extremt prisvärd!. Brandlarmet ylade mitt i natten. Samtliga nattgäster tog sig ut på gatan i ösregn. Detta uppmärksammades inte vid utcheckning. Observera att denna händelse är det enda jag kan klaga på under min vistelse.

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com