Trip.com
Booking.com124 US$
Priceline124 US$
ZenHotels.com128 US$
Omdömet skrevs 27 oktober 2020

Trevligt hotell som var lätt att hitta. Rent, fräscht och trevlig personal.
Vi bokade ett Deluxe rum, vilket var över förväntan i storlek. Superfint!
Frukosten var FANTASTISKT god!
Kommer alla gånger komma tillbaka igen..

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Emma G
Madeleine Ramsell, Guest Services / Front Office på Clarion Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2020

Hej emmagustavsson2020,

Åh vad roligt att höra att ni kommer tillbaka hit! Tack snälla för ditt fina omdöme, det värmer våra hjärtan extra mycket. :)
Ja visst är vår frukostbuffé magisk! Vi älskar den med ;)

Ha en fin helg så hoppas vi på att se dig snart igen!

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 26 oktober 2020

Så sällan alla är så trevliga och service-minded som här, verkligen ovanligt och så kul att få uppleva. Gav guldkant på resan! Maten var också väldigt god och det enda jag kan "klaga" på är att kuddarna var konstiga. Den ena var gigantisk och den andra var för liten :)

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack nicolekW1068HO

Hej nicolekW1068HO,

Vad glada vi blir av dina fina ord :) Vi älskar våra jobb och våra gäster! Kul att ni uppskattar det :)
Jag tar kuddfrågan vidare med min kollega osch ser vad vi kan göra åt det.
Ha en fin dag och hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 11 oktober 2020

Jag blev dubbeldebiterad när jag bokade in onsdag 7 oktober i år.. Jag surnade till och kallade det bedrägeri.
Hotellet och jag har nu förhandlat fram en lösning och förhoppningsvis får jag mina pengar tillbaka. Taskiga återbetningsrutiner ja men inte bedrägeri. Mvh Erik Lundholm

Tack Erik L
Madeleine Ramsell, Guest Services / Front Office på Clarion Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2020

Hej Erik L,

Jag är verkligen ledsen över att din vistelse började så här. Det är inget som brukar hända. Hoppas det känns bättre för dig nu när pengarna kommit in på ditt konto igen. Jag vet att min kollega Stephanie varit kontakt med dig och även bett om ursäkt för att det blev fel. Ibland uppstår misstag och det är vi såklart väldigt ledsen över.

Hoppas du får en fin kväll.

Varma hälsningar,
Guest Service, Grand Hotell Helsingborg

Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Bodde där för två dagar sedan och de debiterad mig dubbelt. Självklart krediteras jag men två dagar senare har inga pengar kommit tillbaka på kontot. Trodde de var ett pålitligt och hederligt hotell.
Blåst. Erik Lundholm

Tack Z4816LIerikl
Madeleine Ramsell, Guest Services / Front Office på Clarion Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2020

Hej Z4816LIerikl

Se svar på ovan omdömme vi svarat på. :)

Mvh

Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Här är det lätt att trivas, både rum och allmänna utrymmen andas riktigt genuint hotell, inte konstigt eftersom det är Helsingborgs näst äldsta hotell.
Trevligt bemötande i reception och i ginbaren. Frukosten var uppdelad i tidsfönster, för att minimera trängseln, detta uppfylldes dock inte fullt ut.

Tips, är frukost tidigt, då är det lugnt i matsalen

Tack jorgendahlgren
Madeleine Ramsell, Gästservice/reception på Clarion Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2020

Hej jorgendahlgren,

Så roligt att du bott hos oss och haft en fin vistelse. Visst är detta en härlig gammal pärla. :)
Vi tar till oss av ditt tips och jag för det vidare till vår frukostansvarige och ser vad vi kan göra framöver. Er säkerhet är det viktigaste för oss speciellt i dessa tider.

Ha en fantastisk Söndag så hoppas jag vi ses snart igen!

Mvh