Specialpris finns tillgängligt
Bli belönad med One Key
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 20 november 2023

Jättefin service från all personal, man blev sedd.
Härlig restaurang miljö. God frukost med ett bra utbud. Trevligt att sitta där på kvällen och äta middag också. Rummet var jättebra också, toppen att vi kunde få in en extra säng också.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack MalinL1621
V Hotel, Other på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2023

Hej Malin!
Tusen tack för din recension,
Hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss på V Hotel snart igen!

Omdömet skrevs 5 november 2023

Väldigt trevlig och välkomnande personal, mysigt rum, komfortabel säng, bra frukostbuffé, utmärkt läge mitt i staden endast 9 minuters promenad från stationen och nära till allt. Jag och min fru är mycket nöjda.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack ericI2690EZ
V Hotel, Other på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2023

Hej Erik!

Omdömet skrevs 4 november 2023

Personliga rum, där inget är det andra likt. Mycket vänlig och tillmötesgående personal. Bra utbud på frukosten. Läget är mycket bra, med gångavstånd till Knutpunkten och de centrala delarna. Dessutom ligger det en fantastiskt trevlig ölbar tvärs över gatan.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack 198danield

Hej Daniel!

Omdömet skrevs 23 september 2023

Centralt beläget hotell med toppenpersonal. Sängen var lite låg och jag har en dålig höft vilket innebar en svårighet att ta sig upp ur sängen, för övrigt var sängen mycket bekväm och jag sov gott hela natten.

Datum för vistelsen: september 2023
  • Restyp: Reste ensam
Tack KjellW54
V Hotel, Other på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2023

Hej!

Front desk Teamleader

Omdömet skrevs 15 augusti 2023

Mycket bra! Alltid lika trevligt att komma till detta familjära hotell. Trevlig personal och härligt unika rum gör att varje vistelse känns lika bra. Hit åker man gärna igen och jag kan verkligen rekommendera detta hotell till andra

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack johandelbratt
V Hotel, Owner på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2023

Tack för en fin recension! Hjärtligt välkomna hem till oss snart igen!