Specialpris finns tillgängligt
Bli belönad med One Key
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 6 juli 2023 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera detta supercentrala hotell. Det ligger nära allt men ändå med ett lugn. Faciliteterna var strålande, häftigt och mysigt inredda. Hotellet har en unik inredningsstil som gör det mycket hemtrevligt.
Personalen finns enbart gott att säga om. Frukosten innehöll allt man kunde tänka sig och lite till. Allt var fint upplagt och färskt.
Vi kommer tillbaka till detta hotell då vi trivdes mycket bra!

Rumstips: Kan rekommendera Sundtorgsgaraget för bilen, mycket billigare och cirka 150m från hotellet.
Datum för vistelsen: juli 2023
Tack danielsT9010VZ
V Hotel, Ägare på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2023

Hej,

Tusen tack för din fina recension av oss.
Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen.

Gabriella
Front desk Teamleader

Omdömet skrevs 23 juni 2023

Ett grymt centralt hotell med supertrevlig personal. V-hotell ligger på en mysig gata med gångavstånd till allt du behöver. Personalen är väldigt hjälpsam och trevliga, kändes som hemma fast med roligare frukost. Kan verkligen rekommendera hotellet.

Tack PederKarlssonBromma
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2023

Hej Peder,

STORT tack för en helt fantastisk recension av oss!
Vi kan bara hoppas på att ni snart vill besöka oss igen.

Omdömet skrevs 16 juni 2023 från mobil enhet

Man brukar ju säga Location Location Location, och det stämmer för detta hotell. Kan knappast ligga bättre, krypavstånd från flera bra restauranger.
Dock var vårt rum ett sådant med en glasskjutdörr till toaletten. Resultatet är samma som de hade haft muggen på golvet i rummet.. Så kolla om ditt rum har samma facilitet. Alltså inte bra!

Bra frukost. Trevlig personal. Perfekt om man bokar p-plats på hotellet.

Rumstips: Kolla att ditt rum har en riktig dörr till muggen !
Tack Strupo
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2023

Hej,

Stort tack för allt beröm, visst ligger vi bra?
Det är ett fåtal rum som har glasdörrar och dessa ska bytas framöver. Men ring oss gärna för att säkerställa annat rum i framtiden.
Jag hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 8 juni 2023 från mobil enhet

Fint läge, fina rum, härlig atmosfär och miljö. Vi träffade på 3 olika sorter och nivåer på service. En hade jobbat där kortare(kommer bli kanon om några års erfarenhet!), en hade jobbat där lite för länge(också trevlig men kanske steppa upp lite om du vill vara kvar annars kanske gå vidare i karriären). SEN kom hon. Med service tatuerat i pannan(OBS! Bildligt talat!). Gabriella! Vilken extraordinär koll på vad som passar sig och hur man ger service på högsta nivå, vilket PROFFS!! Tips till chefen, var rädd om henne!!!

Tack för den här gången, vi ses igen!!!

Tack Marilyn B

Hej,

Varmt tack för din fina recension av oss.
Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 5 juni 2023

Ett trevligt hotell med positiv o trevlig personal som uppmärksammar sina gäster och håller en mycket hög servicenivå.
Restaurangen erbjuder god mat och bra viner. Läget bra gångavstånd till centrum och Knutpunkten.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Bertil Ö
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2023

Hej Bertil,

Tusen tack för en fantastisk recension av oss!
Vi hoppas verkligen att vi få träffa dig på V snart igen.