Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 8 juni 2023 från mobil enhet

Fint läge, fina rum, härlig atmosfär och miljö. Vi träffade på 3 olika sorter och nivåer på service. En hade jobbat där kortare(kommer bli kanon om några års erfarenhet!), en hade jobbat där lite för länge(också trevlig men kanske steppa upp lite om du vill vara kvar annars kanske gå vidare i karriären). SEN kom hon. Med service tatuerat i pannan(OBS! Bildligt talat!). Gabriella! Vilken extraordinär koll på vad som passar sig och hur man ger service på högsta nivå, vilket PROFFS!! Tips till chefen, var rädd om henne!!!

Tack för den här gången, vi ses igen!!!

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Marilyn B
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2023

Hej,

Varmt tack för din fina recension av oss.
Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 5 juni 2023

Ett trevligt hotell med positiv o trevlig personal som uppmärksammar sina gäster och håller en mycket hög servicenivå.
Restaurangen erbjuder god mat och bra viner. Läget bra gångavstånd till centrum och Knutpunkten.

Datum för vistelsen: juni 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Bertil Ö
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2023

Hej Bertil,

Tusen tack för en fantastisk recension av oss!
Vi hoppas verkligen att vi få träffa dig på V snart igen.

Omdömet skrevs 19 maj 2023

Trevligt litet hotell som har trevlig personal och bra mat.
Vi hade nog bara lite otur med rummet som endast hade handdukar för en person och var litet utan sittmöjligheter för fler än en person. Tyvärr inget kylskåp till Cavan ;)
Men den trevliga personalen fixade handdukar och guidade oss på ett utmärkt sätt.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack 106h_kanh
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2023

Hej,

Tusen tack för en fin recension av oss!
Tips, om ni bokar våra lite större dubbelrum premium så har ni tillgång till både kylskåp och kaffe :)

Jag hoppas verkligen vi ses på V snart igen.

Omdömet skrevs 25 april 2023

Trerättersmiddagen på kvällen var okej men inget som vi kommer att minnas lång tid framöver. Tyvärr inte heller 'Husets vin' som ingick i vår helgpaket. Däremot var frukosten helt underbar och vi satt länge och bara njöt.
Också plus för god service och betjäning - både i receptionen och restaurangen.

Rumstips: Boka rum mot innergården. Gatan utanför är livligt trafikerad av sena nattgäster som går hem från nattens fester.
Datum för vistelsen: april 2023
Tack tour_resenaren
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2023

Hej,

Tack för en fin recension av oss!
Vi alla hoppas att vi ses på V snart igen.

Omdömet skrevs 24 april 2023

En perfekt plats för att tillbringa några dagar i Helsingborg med omnejd. Ett litet hotel men med service och faciliteter, frukost och mat som står sig bra mod dom största och bästa hotellen i landet.
Mycket prisvänligt och

Datum för vistelsen: april 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack peppess_golf

Hej,

Varmt tack för en helt fantastisk recension av oss! Jag hoppas verkligen vi får nöjet att ta emot dig på V snart igen.