Specialpris finns tillgängligt
Bli belönad med One Key
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 19 maj 2023

Trevligt litet hotell som har trevlig personal och bra mat.
Vi hade nog bara lite otur med rummet som endast hade handdukar för en person och var litet utan sittmöjligheter för fler än en person. Tyvärr inget kylskåp till Cavan ;)
Men den trevliga personalen fixade handdukar och guidade oss på ett utmärkt sätt.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack 106h_kanh
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2023

Hej,

Tusen tack för en fin recension av oss!
Tips, om ni bokar våra lite större dubbelrum premium så har ni tillgång till både kylskåp och kaffe :)

Jag hoppas verkligen vi ses på V snart igen.

Omdömet skrevs 25 april 2023

Trerättersmiddagen på kvällen var okej men inget som vi kommer att minnas lång tid framöver. Tyvärr inte heller 'Husets vin' som ingick i vår helgpaket. Däremot var frukosten helt underbar och vi satt länge och bara njöt.
Också plus för god service och betjäning - både i receptionen och restaurangen.

Rumstips: Boka rum mot innergården. Gatan utanför är livligt trafikerad av sena nattgäster som går hem från nattens fester.
Tack tour_resenaren
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2023

Hej,

Tack för en fin recension av oss!
Vi alla hoppas att vi ses på V snart igen.

Omdömet skrevs 24 april 2023

En perfekt plats för att tillbringa några dagar i Helsingborg med omnejd. Ett litet hotel men med service och faciliteter, frukost och mat som står sig bra mod dom största och bästa hotellen i landet.
Mycket prisvänligt och

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack peppess_golf

Hej,

Varmt tack för en helt fantastisk recension av oss! Jag hoppas verkligen vi får nöjet att ta emot dig på V snart igen.

Omdömet skrevs 12 april 2023

V Hotel är ett mycket mysigt och fint hotell mitt i city. Rummen fina, sängarna väldigt sköna och frukosten fantastisk. Maten och servicen i Bistro V är väldigt bra. Boka gärna ett lite större rum då de små rummen är väldigt små.

Tack maggie667
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2023

Hej,

Tusen tack för en helt fantastisk recension av oss! Jag hoppas att vi får träffa dig på V snart igen.

Omdömet skrevs 10 april 2023

Jättenöjd,perfekt läge för alla aktiviter som vi gjorde.Bra resturang med ett bra vinutbud.,mycket trevlig personal.Vi har hittat vårat hotell i Helsingborg.Plus även att det finns parkeringar för hotellet utanför.

Datum för vistelsen: mars 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack M9040SChakan
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2023

Hej,

STORT tack för en fin recension av oss, vi blir så glada över att ni hade det bra på V.

Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen.