Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com99 US$
Priceline98 US$
Travelocity99 US$
eDreams98 US$
ZenHotels.com102 US$
Omdömet skrevs 26 september 2022

Att kunna tillbringa några dagar vid Sundets pärla med shopping och god mat både i Helsingborg och ett besök i Helsingör. Boendet på hotell V var utmärkt med bra och fina rum med skön säng, utmärkt frukost och personal där och i receptionen!

Datum för vistelsen: september 2022
Tack tjohan189067
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2022

Hej,

Varmt tack för en fantastisk recension av oss!
Jag hoppas att vi snart får nöjet att ta emot dig hemma hos oss på V igen!

Omdömet skrevs 19 september 2022

V har, med sin genomgående boutique-stil, skapat ett hem. Någonting man kan längta till att få sätta sig ner i en fåtölj som i ett vardagsrum, eller bara mysa på rummet som om man är i sitt eget sovrum.
Närheten till stadens alla erbjudanden, om det så är fest, god mat eller shopping, gjorde valet av hotell perfekt - för det ligger nämligen, trots närheten, lite avskilt från det sus och brus som finns i stadens frejdiga nattliv.

I övrigt är personalen alltid lika trevlig, kunnig och professionella - med den rätta touchen av hemtrevligt personlig.

Jag, som prinsessan på ärten, hade egentligen bara problem med att jag tyckte sängen var lite för hård. Hade önskat något mjukare, vilket man säkerligen hade kunnat lösa med någon extra madrass om man sa till - vilket jag inte gjorde. Så lite får jag skylla mig själv där kanske!

Kan mycket väl rekommenderas!

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Timbro1337
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2022

Hej Tim,

Tusen tack för din fina recension, vilket härligt betyg att få!

Jag hoppas att vi får träffa dig hemma på V snart igen.

Omdömet skrevs 29 augusti 2022

Ett trevligt litet hotell mitt Helsingborg med personlig service. Bra frukost och väldigt välkomnande personal. Mitt rum var något litet men det spelade egentligen mindre roll då väldigt lite tid spenderades där. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack magnussj0din
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2022

Hej Magnus!

Tusen tusen tack för din fina recension av oss, vi blir så glada över att läsa att ni trivdes hos oss.
Jag hoppas verkligen vi ses på V snart igen.

Gabriella
Front desk Teamleader

Omdömet skrevs 13 augusti 2022

Ett super mysigt hotell med underbar personal. Frukostbuffén var fantastisk och fanns så mycket att välja på. Rummet vi bodde i var mysigt och sängarna var så sköna, och kuddarna var perfekta. Bättre sovupplevelse än hemma! Vi kommer definitivt tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Sofiaronka
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2022

Hej Sofia,

Vilken härlig recension att få, vi kan bara buga och bocka och hoppas att vi snart får träffa er igen!

Omdömet skrevs 4 augusti 2022

Det var en trevlig vistelse med närhet till restauranger och mysiga omgivningar. Närma till färjeterminalen var också ett plus då vi tog en båttur till Danmark.
Parkering fanns på baksidan av hotellet och parkeringshus i närheten om det va fullt.

Datum för vistelsen: juli 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack pierresahl

Hej Pierre,

Jag hoppas verkligen vi ses på V snart igen.

General manager