Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com170 US$
Priceline170 US$
Travelocity171 US$
Traveluro190 US$
Agoda.com171 US$
Omdömet skrevs 2 maj 2022

Bra läge och väldigt fin standard på restaurang och hotell. Serviceinriktad personal och det känns som om du kliver in i någons hem och inte in på ett hotell. Sängarna är sköna och ljudet från nattlivet märks inte av trots att du bor centralt

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack hanseklund
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2022

Hej Hasse,

Varmt tack för dina fantastiska ord om oss. Det är precis så vi vill att ni som gäster ska känna er, välkomna hemma hos oss!

Jag hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 25 april 2022

Alltid lika trevligt & välkomnande på V Hotel. Positivt bemötande från all personal vi har mött. Utmärkt frukost med allt man kan önska och trevligt häng i en stor fåtölj i baren på kvällen. Nära till allt.

Tack astall299184
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2022

Hej,

Ett stort, varmt tack för en fantastisk recension av oss! Jag hoppas verkligen att vi får nöjet att träffa dig på V snart igen.

Omdömet skrevs 22 april 2022

Utmärkt rakt igenom. Supernöjda! Rummet, frukosten och hotellets restaurang. Allt var perfekt.

Hotellets personal är extremt serviceminded. Mycket trevliga och exceptionellt hjälpsamma med precis allt!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack jilashademanpour

Hej,

Tusen tusen tack för dina fantastiska ord om oss, vi alla blir SÅ glada över att ni trivdes bra hos oss och hoppas verkligen ni kan besöka oss snart igen!

Omdömet skrevs 16 april 2022

Ett lite gammaldags hotell, med äldre standard. Trevligt bemötande i lobbyn vid ankomst. De har bara 12 parkeringsplatser så tänk på det om du kommer med bil. Dock var det inga problem att hitta allmän parkering på gatan. Rummet (large dubbelrum) var av äldre standard med glasfiberväv på väggarna, ganska litet och sängarna var 2x90, alltså inte en dubbelsäng. Ganska hårda men ändå helt okej.
Ett stort plus är att de har Apple TV på rummet så man kan streama utan problem. Wifi funkade också bra så inget fel. Skönt schampo, duschgel och handtvål från Rituals. Dock saknades balsam och body lotion. Inte nödvändigt heller när man bara bor en natt, men ändå.
Frukosten var helt okej. Trevlig atmosfär och gott om plats. Utbudet är okej, men bland de enklare, absolut inget extraordinärt. Äggröran var som en soppa och smaklös, baconet kändes inte heller jättebra. Däremot bra utbud av granola, musli och liknande. Juicen var lite ljummen. Alltså inget (förutom äggröran just denna dagen) var dåligt, men heller inte "wow". Så vi är nöjda och har sovit gott, och hotellet är bra men inte jättebra.

1  Tack JufferJay
Omdömet skrevs 4 april 2022

Ett mindre hotell med väldigt mysig atmosfär, fint inrett och en väldigt trevlig restaurang. Rummet var i minsta laget men finns större rum att boka. Fin frukostbuffe med många alternativ och trevlig personal.

Tack kperss142279
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2022

Hej,

Stort tack för dina fina ord om oss! Jag hoppas att vi får nöjet att träffa dig på V snart igen.