Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline135 US$
Expedia.com135 US$
Tripadvisor135 US$
Travelocity135 US$
Orbitz.com135 US$

Vi bodde här en natt när vi besökte sjukhuset i Helsingborg. Ingenting egentligen att klaga på - centralt läge- smakfullt inredd lobby och reception. Stora och rymliga rum- borde satsa lite mer på mörkläggning och kanske en tyngre och mindre transparent gardin skulle också dämpa ljudet från gatan utanför!

Sort plus för bra ac- vi hittade parkering på gatan precis utanför vilket också var ett stort plus.

Väldigt trevlig och hjälpsam personal- ett stort plus till serviceinriktad tjej som jobbade med frukostbuffén. Frukosten i sig var också väldigt bra och god.

Rekommenderar hotellet och kommer säkert tillbaka när vi är i Helsingborg!

Tack Emma Q
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Emmsi,

Tusen tack för en fin recension av vårt hotell.
Vi hoppas att ni snart har möjlighet att besöka Helsingborg, och oss igen!

Omdömet skrevs 17 maj 2021

Fantastiskt hotell med personal som är utöver det vanliga! Verkligen serviceminded och framförallt så var de glada och jobbade som team! Vi kommer komma tillbaka inom kort! Ett av de bästa hotellen vi bott på.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack camillastorm
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2021

Hej Camilla,

Tusen, tusen tack för en så fantastisk recension av vårt hotell. Jag blir så glad över att ni trivdes hos oss och ännu gladare över att ni planerar att besöka oss igen. Vi allihop ser fram emot detta!

Omdömet skrevs 16 maj 2021

Ett perfekt litet mysigt hotell med trevlig personal och perfekt läge för att ” göra” Helsingborg= favoritstad under 5 decennier med både jobb-, golf- fotboll( inte nu kanske)- mat- och teaterresor och lite turande ibland

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 29Berth48

Hej Berth,

Vi alla på V bugar och tackar för denna fina recension. Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss!

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Trevlig hotell, mysig och välkomnande atmosfär. Bra centralt läge. Fint och fräscht rum. Mycket god mat i restaurangen Bistro V och bra frukost. Supertrevlig, kunnig och hjälpsam personal. Blir fler besök till detta hotellet.

Tack msjost882905
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2021

Hej Maria,

Våra varmaste tack för denna fina recension av vårt hotell! Det gör mig väldig glad att du planerar att komma tillbaka och det ser vi allihop fram emot!

Omdömet skrevs 23 december 2020 från mobil enhet

Absolut trevligt ställe, okej mat och okej servis, lite dålig koll på drycker sortimentet. Söker ni hotel restaurang, rekommenderas Mollbergs, väldigt fint och jag tror ganska nyrenoverat i restaurang arean.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack DallasJanne
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2021

Hej,

Tack för din feedback! Jag hoppas att vi snart ses på V Hotel igen.

Receptionschef