Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
SPARA 9 US$
Expedia.com112 US$
Priceline112 US$
Hurb116 US$

Ett perfekt litet mysigt hotell med trevlig personal och perfekt läge för att ” göra” Helsingborg= favoritstad under 5 decennier med både jobb-, golf- fotboll( inte nu kanske)- mat- och teaterresor och lite turande ibland

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 29Berth48
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Berth,

Vi alla på V bugar och tackar för denna fina recension. Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss!

General Manager

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Trevlig hotell, mysig och välkomnande atmosfär. Bra centralt läge. Fint och fräscht rum. Mycket god mat i restaurangen Bistro V och bra frukost. Supertrevlig, kunnig och hjälpsam personal. Blir fler besök till detta hotellet.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack msjost882905

Hej Maria,

Våra varmaste tack för denna fina recension av vårt hotell! Det gör mig väldig glad att du planerar att komma tillbaka och det ser vi allihop fram emot!

General Manager

Omdömet skrevs 23 december 2020 från mobil enhet

Absolut trevligt ställe, okej mat och okej servis, lite dålig koll på drycker sortimentet. Söker ni hotel restaurang, rekommenderas Mollbergs, väldigt fint och jag tror ganska nyrenoverat i restaurang arean.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack DallasJanne
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2021

Hej,

Tack för din feedback! Jag hoppas att vi snart ses på V Hotel igen.

Receptionschef

Omdömet skrevs 30 november 2020

Superbra service + underbart badkar
= en fantastiskt vistelse! Ett extra + var att hotellet fixade en födelsedagstårtbit till rummet på morgonen som de dessutom bjöd på. Efter firande md tårta i sängen var det dags för en mysig frukost med allt en vill ha och lite mer därtill.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack linneastrange
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2020

Hej Linnea,

Åh vad glada vi blir över denna fantastiska recension och att ni trivdes så bra hos oss på V. Jag hoppas att ni har möjlighet att fira fler födelsedagar hos oss framöver, eller bara ta en mysig helg snart.

Receptionschef

Omdömet skrevs 13 november 2020

Spenderade en natt med min flickvän och vi är båda väldigt nöjda.
Rummet var väldigt mysigt och fint inrett. Badrummet var trevligt och med goda Rituals produkter. Sängen var utan tvekan den skönaste jag sovit i inom hotell jag bott på.
Frukosten var otroligt god. Äggröran den godaste jag ätit och väldigt goda bullar och pålägg - trevligt med små smoothies med. Personalen var jättetrevliga. Rekommenderar verkligen detta hotell :)

Datum för vistelsen: november 2020
Tack D8893JBdavidl
Sandra Westergren, General Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2020

Hej,

Vilken härlig recension, vi kan bara buga och bocka!
Vi blir så glada att ni trivdes så bra hos oss och hoppas att ni snart besöker oss igen!

Receptiosnchef, V Hotel