Tripadvisor
Helsingborg
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Hit kommer vi gärna igen. Vi skulle stanna en natt o tog det rum som var minst o billigast, 15 kvm. Hade inga höga förhoppningar då vi helst brukar ha större rum, men det var så himla fint, mysigt och fräscht. Badrummet var modernt o fräscht. Trevlig personal. Mysig o ombonad känsla överallt.
Det enda jag saknade var en spegel så man kunde spegla sig bak då man vill fixa håret, men det är inte ofta det brukar finnas på hotell.
Ingen minibar. En balkong med 2 stolar fanns. Trevligt när vädret är bättre. Rekommenderar verkligen detta hotell.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Z9212OSmariab
Westergrenssandras, Front Office Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej,

Tusen tack för din fina recension av oss, det glädjer oss verkligen att ni trivdes så bra här på V.
Jag hoppas verkligen att ni snart kommer tillbaka, kanske i sommar så att balkongen kan utnyttjas?

Varma hälsningar
Sandra Westergren
Receptionschef

Jag har bott här förut och kommer att bo här igen.
Trevlig personal, fin inredning, bra läge, fantastisk frukost... allt jag tycker är viktigt för ett bra hotell.
Ett stenkast från den lokala gågatan Kullagatan, Dunkers kulturhus och stadsteatern. Även nära till lokalbussar som tar dig till bland annat Sofiero eller Väla, färjorna till Danmark och centralstationen.
Jättetrevligt att starta dagen i hotellets bistro (på gatuplan) och äta en god frukost.

Restyp: Reste ensam
Tack missy_larsson
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej

Vi tycker det är så trevligt att höra detta och du är så välkommen tillbaka.
Ha en trevlig dag så ses vi nästa gång.

Guest & Service Manager

Hade bokat 2 nätter i dubbelrum och första natten blev rum nr 47 som är 15 m2 och en säng som är 140 cm bred, sluttande takhöjd så man inte kunde stå rak. Badrummet mycket bra och stor TV. Sov knappast något den natten. Dagen därpå fick vi ett fantastiskt fint rum 23 med sköna sängar. Gatuljudet kan vara något störande på sena natten.
Underbar frukost.
Fantastiskt hjälpsam personal

Tack Champis1
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej

Tusen tack för din fina recension av oss.
Vi ser fram emot att se Er hos oss snart igen!

Ha en trevlig dag

Omdömet skrevs 5 januari 2020

Lagom centralt beläget hotell där vi fick ett mysigt rum med badkar. Väldigt trevlig bistro att avnjuta frukosten i. En mindre komplikation med rummet som löstes av serviceminded personal som gör att det blir ett återbesök.

Tack J2695HElucasg
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Hej
Tack för er feedback. Vi försöker alltid lösa så att gästen skall bli nöjd.
Hoppas vi ser Er här på återbesök.
Ha en trevlig dag

Omdömet skrevs 2 januari 2020

En trevlig tripp till Helsingborg med goda vänner för att fira nyår tillsammans med. Tåg till Hbg med god dryckesjom. Checkade in på hotellet. Tog en tur i staden där kaffe å en enkel smörgås intogs.tillbaka på hotellet för att där snygga till oss lite innan fortsatt firande på lokal i Hbg. Åter hotellet för att softa en stund i loungen med en hyfsad god irish coffy. Därefter ut i centrum för att kolla på fyrverkerierna. Sedan hem i värmen å mer god dryck.

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack matsthell
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2020

Hej
Tack för Er fina feedback, så glada vi blir av att höra att ni haft en trevlig nyår.
Hoppas vi får se Er här snart igen.
Ha en trevlig dag och Gott nytt år