Tripadvisor
Helsingborg
Publicera
Inkorg
Sök

Hade bokat 2 nätter i dubbelrum och första natten blev rum nr 47 som är 15 m2 och en säng som är 140 cm bred, sluttande takhöjd så man inte kunde stå rak. Badrummet mycket bra och stor TV. Sov knappast något den natten. Dagen därpå fick vi ett fantastiskt fint rum 23 med sköna sängar. Gatuljudet kan vara något störande på sena natten.
Underbar frukost.
Fantastiskt hjälpsam personal

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Champis1
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej

Tusen tack för din fina recension av oss.
Vi ser fram emot att se Er hos oss snart igen!

Ha en trevlig dag

Omdömet skrevs 5 januari 2020

Lagom centralt beläget hotell där vi fick ett mysigt rum med badkar. Väldigt trevlig bistro att avnjuta frukosten i. En mindre komplikation med rummet som löstes av serviceminded personal som gör att det blir ett återbesök.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack J2695HElucasg
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Hej
Tack för er feedback. Vi försöker alltid lösa så att gästen skall bli nöjd.
Hoppas vi ser Er här på återbesök.
Ha en trevlig dag
Guest & Service Manager

Omdömet skrevs 2 januari 2020

En trevlig tripp till Helsingborg med goda vänner för att fira nyår tillsammans med. Tåg till Hbg med god dryckesjom. Checkade in på hotellet. Tog en tur i staden där kaffe å en enkel smörgås intogs.tillbaka på hotellet för att där snygga till oss lite innan fortsatt firande på lokal i Hbg. Åter hotellet för att softa en stund i loungen med en hyfsad god irish coffy. Därefter ut i centrum för att kolla på fyrverkerierna. Sedan hem i värmen å mer god dryck.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack matsthell
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2020

Hej
Tack för Er fina feedback, så glada vi blir av att höra att ni haft en trevlig nyår.
Hoppas vi får se Er här snart igen.
Ha en trevlig dag och Gott nytt år
Guest & Service Manager

Omdömet skrevs 21 december 2019

Ett mycket bra hotel. Varje rum individuellt designat, god mat i bistron, bra frukost, duktig personal och mycket prisvärt. Jag har bott säkert 50 nätter på V Hotel och aldrig blivit besviken. Rekommenderas.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Niclas W
Westergrenssandras, Front Office Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2019

Hej Niclas,

Tusen tack för din fina recension av oss.
Vi ser fram emot dina kommande 50 nätter hos oss!

God Jul och Gott Nytt År!

Sandra Westergren
Receptionschef

Omdömet skrevs 16 december 2019

Sängar och kuddar kunde vara bättre. Kuddar oformbara samt att man fick ont i ryggen av sängen.
Dåligt flyt vid frukosten på grund av ogenomtänkkt placering av maskiner. I övrigt ett mycket trevligt hotell med trevlig personal.

Tack Ryggont69
Westergrenssandras, Front Office Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2019

Hej,
Tack för er fina recension av oss! Vi tackar för din feedback och ska se över vad vi kan göra för att underlätta på frukosten.
Jag hoppas verkligen att ni har möjlighet att komma tillbaka till oss snart igen!

Varma hälsningar
Sandra Westergren