Tripadvisor
Helsingborg
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 5 januari 2020

Lagom centralt beläget hotell där vi fick ett mysigt rum med badkar. Väldigt trevlig bistro att avnjuta frukosten i. En mindre komplikation med rummet som löstes av serviceminded personal som gör att det blir ett återbesök.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack J2695HElucasg
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Hej
Tack för er feedback. Vi försöker alltid lösa så att gästen skall bli nöjd.
Hoppas vi ser Er här på återbesök.
Ha en trevlig dag
Guest & Service Manager

Omdömet skrevs 2 januari 2020

En trevlig tripp till Helsingborg med goda vänner för att fira nyår tillsammans med. Tåg till Hbg med god dryckesjom. Checkade in på hotellet. Tog en tur i staden där kaffe å en enkel smörgås intogs.tillbaka på hotellet för att där snygga till oss lite innan fortsatt firande på lokal i Hbg. Åter hotellet för att softa en stund i loungen med en hyfsad god irish coffy. Därefter ut i centrum för att kolla på fyrverkerierna. Sedan hem i värmen å mer god dryck.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack matsthell
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2020

Hej
Tack för Er fina feedback, så glada vi blir av att höra att ni haft en trevlig nyår.
Hoppas vi får se Er här snart igen.
Ha en trevlig dag och Gott nytt år
Guest & Service Manager

Omdömet skrevs 21 december 2019

Ett mycket bra hotel. Varje rum individuellt designat, god mat i bistron, bra frukost, duktig personal och mycket prisvärt. Jag har bott säkert 50 nätter på V Hotel och aldrig blivit besviken. Rekommenderas.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Niclas W
Westergrenssandras, Front Office Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2019

Hej Niclas,

Tusen tack för din fina recension av oss.
Vi ser fram emot dina kommande 50 nätter hos oss!

God Jul och Gott Nytt År!

Sandra Westergren
Receptionschef

Omdömet skrevs 16 december 2019

Sängar och kuddar kunde vara bättre. Kuddar oformbara samt att man fick ont i ryggen av sängen.
Dåligt flyt vid frukosten på grund av ogenomtänkkt placering av maskiner. I övrigt ett mycket trevligt hotell med trevlig personal.

Tack Ryggont69
Westergrenssandras, Front Office Manager på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2019

Hej,
Tack för er fina recension av oss! Vi tackar för din feedback och ska se över vad vi kan göra för att underlätta på frukosten.
Jag hoppas verkligen att ni har möjlighet att komma tillbaka till oss snart igen!

Varma hälsningar
Sandra Westergren
Receptionschef

Omdömet skrevs 12 december 2019 från mobil enhet

Väldigt nöjd med vistelsen. Allt i från mejlkontakt till mötet med personal så var de så serviceminded och trevliga. Mysiga fräscha rum. Frukosten var bra och lugn och skön stämning. Det enda som drar ner upplevelsen från rum 4 var att vi hörde allt ljud utifrån. Det var mycket ljud med folk och bilar fram till ca 4 på morgonen. Det vore väldigt bra om man kunde isolera fönstrena mer. Annars fanns det absolut inget att klaga på.

Tack Stinaher
Boxermalin, Receptionschef på V Hotel Helsingborg, BW PREMIER Collection, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2019

Hej
Tack för Er fina feedback. Vi tar till oss ang fönsterna och skall se vidare på det.
Vi hoppas verkligen att vi får se Er här snart igen.
Ha en trevlig dag
Guest & Servie Manager