Omdömet skrevs 31 augusti 2018

Inte riktigt värt pengarna med tanke på att frukosten inte ingick i priset. Rummet var ok när det gäller utrustning förutom att vattenkokare saknas. Sliten inredning men ganska rent. Toaletten ofräsch. Bra med gratis parkering.

• Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack selezo474374
Omdömet skrevs 14 augusti 2018

Hotellet är fint utformat med en trevlig lobby, stora rum och eget gym- wellness rum. Vänlig och snabb personal och även frukosten är utmärkt. Parkeringsplatsen är lite mörk.Vi hade fin utsikt över staden och en extra soffa i rummet. Gymmet hade flera väl underhållna maskiner, bastu och duschar på 9.e våningen.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack ztothp227603
annikaholmberg, Hotelldirektör på Good Morning+ Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2018

Hej, stort tack för ditt fina omdöme! Jättekul att ni har haft det så bra hos oss. Varmt välkomna tillbaka.Vänligen Annika, Good Morning+ Helsingborg

Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Svårt att ge hotellet bra betyg då avsaknaden av AC gjorde att det kändes som att vi sov i en bastu eller rättare sagt den lilla sömn man fick.

I övrigt så var frukost och service helt okej men jag rekommenderar inget besök under varma sommardagar.

Bra närhet till busshållplats med täta avgångar ner till centrum.

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
2  Tack StefanW3093
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Ville så gärna ge hotellet tre stjärnor i betyg pga bra städning på rummet men kan ej pga det här:

-ingen luftkonditionering på rummet (fick dock låna två fläktar i receptionen som var så himla dammiga och gamla att det mesta av dammet satt kvar som ett berg även när de fläktarna var på)

-maten i deras restaurang var inget vidare. Servitören skulle förbereda ett bord för oss när vi skulle sätta oss och gissa vad, de går och lägger bestick direkt på bordskivan!! Inte på eller i en servett alltså. Och det var inte direkt så att han torkade bordet innan. Hoppas någon ansvarig ser detta för det kändes så äckligt redan då. Men det var inte allt. Sen kommer vårt vatten och glas som är fläckiga, mitt glas var inte ens diskat kändes det som så jag avstod från att dricka under middagen. Maten saknade smak, inga kryddor ingenting. Kostade en hel del också.

-varje gång man duschade så var vattnet över hela golvet i badrummet. Duschskrapa hade behövts på rummet

-vi var tre så jag sov i bäddsoffan, den var otroligt obekväm, ont i hela kroppen efteråt

+ bra städning som sagt och ismaskin i hallen på vår våning

Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
1  Tack Maria P
annikaholmberg, Hotelldirektör på Good Morning+ Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2018

Hej Maria, tack för din feedback. Tyvärr har vi ingen AC på våra rum och i år ställde den ovanligt varma sommaren till det. Det är vi väldigt ledsna för. Tråkigt att läsa att ert besök i vår restaurang inte var till belåtenhet. Självklart kommer vår restaurangchef se över varför det brustit i våra rutiner. Jag hoppas vi får möjlighet att ge er ett nytt och bättre intryck av oss. Varmt välkomna tillbaka! Vänligen Annika, Good Morning+ Helsingborg

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Rummet låg på femte våningen och 30 grader varmt ute, liksom inne i rummet. Fick dock ner värmen lite under natten. Rummet städat och rent. Badrummet var stort och fint. Trevlig personal vid incheckning. Gratis parkering för två bilar ett plus. Lite utanför centrum, men en kvarts promenad och du var i smeten.
Frukosten var bra och ett extra plus för hemmarullade köttbullar.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Kemisten