“Fräsch brunch”

Rankad som nr 149 av 288 Restauranger i Helsingborg
Kök: Svenskt, Bar
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Hotel Helsings restaurang, frukost, lunch, middag, after work, brunch, nattklubb, bar
Löddeköpinge, Sverige
35 omdömen
15 omdömen om restauranger
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 hjälpsamhetsröster
“Fräsch brunch”
Omdömet skrevs augusti 26 2012

Prisvärd och fräsch brunch, lagom utbud och trevlig personal gör detta till prisvärt alternativ. Gillade speciellt blåbärspajen med vaniljsås.

Tack Mikael L

26 omdömen om restauranger
common_n_restaurant_reviews_1bd8 19 hjälpsamhetsröster
“Bra Brunchställe”
Omdömet skrevs augusti 24 2012

Brukar mest ta brunch här, en av stans bästa och med störst utbud, unikt och charmigt ställe. Baren har ibland varit en besvikelse då det stått fel erbjudande vad gäller drinkar och priser på mat och dryck och ibland har personalen bara kunnit engelska. Men oftast är dom trevliga och maten mycket god!

Var där i Juli 2012
Tack Majilli
Helsingborg, Sverige
37 omdömen
21 omdömen om restauranger
common_n_restaurant_reviews_1bd8 32 hjälpsamhetsröster
“De va bra, men nu har det blivit sämre”
Omdömet skrevs augusti 17 2012

Vi var och åt på denna restaurang för 2-3 veckor sedan och det var inte särskilt bra. Detta var en av mina absolut favoritrestauranger tidigare då jag tyckte att jag alltid fick bra service och god mat till en bra peng. Men denna gången var det inte alls bra...
Det började med att vi fick en väldigt snurrig servitris som dröjde väldigt länge innan hon ens tog dryckesbeställning. När vi sen fick drickan var vinet alldeles för varmt. Vitt vin! Vi bad då om att få ett lite kallare vin men fick då som förslag '' går det bra med några isbitar i? '' Självklart inte! så vi fick ett annat vin. Efter över 1 timmes väntan (restaurangen var inte ens halvfull när vi kom) fick vi äntligen in vår mat... Den var kall. Vi sa då till och fick en servitör som tvunget skulle säga emot oss '' tallriken är ju varm?'' Ja, men maten var inte varm. Efter ytterligare 20 minuter fick vi vår mat som skulle vara en kyckligwok i nudlar med HET sås. Detta smakade absolut ingenting. Jag som är mycket känslig för krydda var till en början lite rädd att det kanske skulle vara lite för starkt för min smak, men detta smakade verkligen ingenting...
Under middagens gång var där inte en enda framme vid vårt bord för att se så att allting var bra, så att vi var nöjda med den nya maten, om vi ville ha mer att dricka?
När vi satt och åt blev den ena servitören dessutom ovän med ett annat sällskap och betedde sig riktigt illa.
Nä, detta var inte alls bra: Kanske för att det var mkt oerfaren sommarpersonal? Men det var inte bra. Tyvärr...

2 Tack Memmiis
Malmö, Skåne Län, Sweden
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
4 omdömen om restauranger
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“nää tror inte det”
Omdömet skrevs augusti 6 2012

Fick min sämsta ryggbiff någonsin, beställde en blodig ryggbiff och fick en 2mm tjock överstekt lövbit med 3 mini potatisar. Detta gör jag inte om.
Jag tycker inte att det var värt pengarna även om det inte var jätte dyrt

1 Tack Richard S
Helsingborg
Nivå 6 Skribent
169 omdömen
108 omdömen om restauranger
common_n_restaurant_reviews_1bd8 63 hjälpsamhetsröster
“Den som väntar på något oätligt...”
Omdömet skrevs juli 25 2012

Vi har ätit både lunch och middag på restaurangen. Lokalen är vacker och unik och hade kunnat ge en mycket trevlig upplevelse om det inte vore för maten, servicen och ljudnivån. Vi fick vänta länge på att få beställa och ännu längre på maten. När maten väl kom var hälften oätbart. Efter att ha påpekat detta erbjöds en liten chokladpralin som kompensation. Denna var naturligtvis ej lika mättande som den hela måltid som lämnades kvar.
Vi lämnade restaurangen mer hungriga, och med dålig bismak, än när vi kom.

• Var där i April 2012
Tack DasReiseleiter

Resenärer som tittade på Helsing Mat&Bar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Helsing Mat&Bar? Berätta vad du tyckte!