1 119 kr
1 119 kr
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 2 augusti 2023

Dåliga rum då de va trånga och olidligt varma (vanligt dubbelrum), saknade kyl i rummet, undvik hotellrestaurangen för maten lämnade en hel del att önska, maten hade dålig efter smak och man fick ont i magen .
poolen och relaxrum var värdelös… litet plus i kanten för att barnens lekhörna va helt okej.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack tommy398
Johanna Gonzalez, Other på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2023

Tack för att du delade dina synpunkter, Tommy!

Vi beklagar verkligen att din vistelse inte motsvarade dina förväntningar. Det är värdefullt för oss att höra om dina upplevelse och vi ber om ursäkt för de brister som du har påpekat.

Dina kommentarer om de trånga och varma rummen är noterade. Vi tar också till oss din feedback om avsaknaden av kyl i rummet, samt dina upplevelser av hotellrestaurangen och maten. Din feedback om poolen och relaxrummet är också viktig för oss.

Det är bra att höra att barnens lekhörna var okej och vi hoppas att det gav en positiv poäng under din vistelse.

Vi tackar dig för att du tog dig tid att dela dina åsikter och vi hoppas att du överväger att ge oss en ny chans i framtiden. Om du har ytterligare kommentarer eller önskemål, är du välkommen att meddela oss.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 31 juli 2023

Dålig ventilation på rummet.Brandvarnaren i taket på rummet var inplastad.Konstigt!Väldigt rörig frukostplanering.Är Scandic friends medlem men blev nekad sen utcheckning.Är första gången jag varit med om det.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Chaffis2023
Johanna Gonzalez, Other på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2023

Hej! Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback om din vistelse hos oss. Vi beklagar djupt att din upplevelse inte mötte dina förväntningar, och vi tar dina kommentarer på stort allvar.

Vi beklagar att du upplevde dålig ventilation på rummet och att brandvarnaren var inplastad. Detta är inte den standard vi strävar efter att upprätthålla, och vi ska omedelbart undersöka och åtgärda dessa problem för att se till att våra gäster har en behaglig och säker vistelse.

Vad gäller frukostplaneringen, att det inte var så smidig som ni hade hoppats på, vill vi be om ursäkt för. Vi kommer att utvärdera vår frukostprocess för att förbättra den och minska röran för våra gäster.

Angående utcheckning och Scandic Friends-medlemskap, så förstår vi din frustration över att nekas sen utcheckning. Vi kommer att kontrollera våra riktlinjer och se till att vår personal är tydligare med gästerna om medlemsförmånerna, så att detta inte inträffar igen.

Vi uppskattar verkligen att du är en lojal Scandic Friends-medlem, och vi hoppas att du inte låter den här upplevelsen hindra dig från att besöka oss igen. Om du planerar att komma tillbaka, vänligen kontakta oss i förväg, så ska vi göra allt vi kan för att göra din nästa vistelse så behaglig som möjligt och kompensera för eventuella tidigare olägenheter.

Tack igen för att du delade din feedback med oss. Vi tar dina kommentarer till hjärtat och kommer att använda dem för att förbättra våra tjänster och upplevelse för alla våra gäster.

Omdömet skrevs 31 juli 2023

Gillade att hotellet låg nära Väla shoppingcenter. Väldigt god frukostbuffé med allt vad man kan tänka sig. Dock var vårt "handikapp" rum inte anpassat till tre personer, tyvärr. Men, annars var vi väldigt nöjda med allt.

Rumstips: Rekommenderas absolut.
Tack karinhansen2017

Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback om din vistelse på Scandic Helsingborg Nord. Vi är glada att höra att du gillade vår utmärkta läge nära Väla och att du uppskattade vår välsmakande och varierade frukostbuffé. Det är vår strävan att erbjuda en mångsidig frukost för att tillgodose alla våra gästers smaker och preferenser.

Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter du upplevde med det tilldelade rummet. Vi tar ditt kommentar om att rummet inte var anpassat för tre personer på allvar, och vi kommer att se till att vi bättre informerar och matchar våra gästers behov i framtiden.

Det gläder oss att höra att du i övrigt var nöjd med din vistelse. Vi värdesätter dina kommentarer och tar dem till oss för att fortsätta förbättra vår service och gästupplevelse.

Om du planerar att besöka oss igen, tveka inte att kontakta oss i förväg för att säkerställa att vi kan tillgodose alla dina behov och önskemål för en ännu bättre vistelse.

Tack igen för ditt värdefulla bidrag, och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Scandic Helsingborg Nord i framtiden.

Omdömet skrevs 22 juli 2023 från mobil enhet

Blir oerhört förvånad över de negativa omdömena? Här får man - aningen högre kvalite än generell scandic-nivå. Du får fri parkering. Suveräna möjligheter för barnen (om du har yngre barn än mina tonåringar, men även de uppskattar pingis och biljard). Välordnat kring frukosten, super att man bokar tid så att inte allt man vill ha är slut och man får vänta. Kanonmysig lobby, trevlig personal. Kämpades med renovering när vi var där i veckan. Sträck på er i Helsingborg nord, vi var jättenöjda! Lyckades dessutom låsa in mitt nyckelkort 2 gånger samma dag, vilket skulle kunna få nån receptionist lite småsur men inte här.

Rumstips: Kan du bara tänka dig att ta bilen in till centrum så ska du välja detta hotell!
Tack JonasAliceEmil
Johanna Gonzalez, Other på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2023

Hej! Tack för din fantastiska feedback!

Vi är otroligt glada över att du blev positivt överraskad av din vistelse hos oss. Att erbjuda våra gäster en högre kvalitet än den generella Scandic-nivån är något vi strävar efter, och vi är glada att det gjorde ett positivt intryck på dig.

Vi är glada att du uppskattade fri parkering och möjligheterna för barnen att roa sig. Att erbjuda en rolig och familjevänlig miljö är viktigt för oss, och vi är glada att både yngre barn och tonåringar kunde ha en trevlig upplevelse hos oss.

Det gläder oss också att höra att du uppskattade vårt system med bokning av tid för frukosten. Att säkerställa att våra gäster får tillgång till de rätta matvalen utan att behöva vänta är något vi prioriterar för en bättre frukostupplevelse.

Vi är också glada att du tyckte om vår mysiga lobby och att du möttes av en trevlig personal. Att skapa en avslappnad och välkomnande atmosfär för våra gäster är en stor del av vår servicefilosofi.

Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter på grund av renoveringen, men vi är glada att du ändå var nöjd med din vistelse.

Tack för att du delade dina positiva intryck med oss, och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för en ännu bättre upplevelse nästa gång du besöker Helsingborg nord.

Omdömet skrevs 21 juli 2023 från mobil enhet

Det sämsta hotellet jag någonsin besökt, tyvärr! Åh inte hit… till och med personalen klagade på hur dåligt det var.

Stängt spa, ingen prisreduktion?
Tvång att boka frukost, en kvarleva från pandemin de tycke var skön för deras personal slapp få för många gäster samtidigt.
Allt måste bokas och förbeställas och allt kostar pengar oaktat om de fullfyller sin del av avtalet.
Fruktansvärt otrevlig och oförstående personal, (inte alla såklart) men når man blir hånskrattad åt när man invänder att hotellet inte lever upp till varken förväntningar eller vad man betalt för så blir man besviken.

Aldrig mer Scandic 🤮

Rumstips: Don’t spend any time here
Tack Krister C

Jag ber om ursäkt för den dåliga upplevelse du hade under din vistelse hos oss.

Det är verkligen tråkigt att höra att vi inte levde upp till dina förväntningar och att du inte var nöjd med flera aspekter av din vistelse.

Vi beklagar att vårt relax var stängt under din vistelse och att du inte erbjöds någon prisreduktion för detta. Vi ska utvärdera vår policy för stängda faciliteter och se till att vi hanterar sådana situationer på ett mer rättvist sätt för våra gäster.

När det gäller bokning av frukost och andra tjänster förstår vi att det kan vara frustrerande att behöva göra förbokningar. Vi har infört vissa begränsningar och förändringar på grund av pandemin, men vi förstår att det kan ha påverkat din upplevelse negativt. Vi ska ta din feedback i beaktning och överväga hur vi kan förbättra vår process för att göra den smidigare för våra gäster.

Angående personalens attityd, så ber vi om ursäkt för eventuella oförskämdheter du upplevde. Vi värdesätter alla våra gäster och förväntar oss att vår personal är professionell och förstående i alla situationer. Vi ska utvärdera hur vi kan förbättra vår kommunikation och bemötande gentemot våra gäster för att undvika liknande problem i framtiden.

Det är verkligen beklagligt att du känner så och att du inte kommer att välja Scandic igen. Vi hoppas att du ger oss en chans att återvinna ditt förtroende i framtiden genom att visa att vi har tagit din feedback på allvar och genomfört förbättringar.

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Om du har några ytterligare kommentarer eller frågor, tveka inte att kontakta oss direkt.