Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
111 US$
Ingen förskottsbetalning krävs
Priceline
119 US$
Go to your Happy Price
ZenHotels.com
107 US$
Expedia.com112 US$
Hotels.com112 US$
Algotels128 US$
Visa alla 15 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (970)
Filtrera omdömen
970 resultat
Medlemsbetyg
224
319
265
103
59
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
224
319
265
103
59
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
813 av 970 omdömen
Omdömet skrevs 11 juli 2023

Bra information från nattportieren så vi kunde lösa ett boende med kort varsel på grund av att vårat tänkta hotell hade så dålig innemiljö att flera i resesällskapet fick allergireaktioner. Rummet var välstädat, frukostbuffén var bra, personalen var på tå och höll rent o snyggt.

Datum för vistelsen: juli 2023
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack AndersW226
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2023

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att vår natt receptionist kunde ge dig bra information och hjälpa dig att få rum på kort varsel. Vi förstår vikten av att kunna lösa sådana situationer, särskilt om det finns allergireaktioner involverade. Vi är glada att vi kunde erbjuda ett rum som passade era behov.

Det gläder oss också att höra att rummet var välstädat och att du uppskattade vår frukostbuffé. Vi lägger stor vikt vid att erbjuda en ren och trevlig miljö för våra gäster, och det är fantastiskt att höra att personalen höll det rent och snyggt under din vistelse.

Vi värdesätter din feedback och hoppas att du känner dig välkommen att bo hos oss igen i framtiden. Om det finns något mer vi kan göra för att förbättra din upplevelse, var god och låt oss veta. Tack igen för din feedback och för att du valde att bo hos oss.

Hälsningar,
Johanna

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 juli 2023

Datum för vistelsen: juli 2023
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2023

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 10 juli 2023

Datum för vistelsen: juli 2023
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2023

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 26 juni 2023

Datum för vistelsen: juni 2023
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2023

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 26 juni 2023 från mobil enhet

Hotellet ser inte så kul ut när man man kommer dit. Men trevligt bemötande av personalen. Rummet var städat. Det fanns flera aktiviteter. Pingis, biljard och pool. Allt grattis.
Inte överdådig frukost men den bästa äggröran jag ätit på ett scandic.

Rummet var lite liter och väldigt varmt. Dock fanns det en bra fläkt.

Datum för vistelsen: juni 2023
Restyp: Reste med familjen
Tack andreasl228
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2023

Kära Andreas,

Tack för att du delar din feedback med oss. Vi alla är jag alltid angelägen om att förstå våra gästers upplevelser för att kunna förbättra våra tjänster och göra vistelsen så angenäm som möjligt.

Jag beklagar att hotellets utseende inte motsvarade dina förväntningar vid ankomsten. Vi strävar alltid efter att skapa en välkomnande atmosfär för våra gäster, och jag kommer att se till att vi ser över våra exteriöra och entréområden för att förbättra intrycket för framtida gäster.

Det gläder mig att du upplevde ett trevligt bemötande från vår personal och att rummet var städat. Vårt team är dedikerat till att ge högkvalitativ service och jag kommer att förmedla ditt beröm till dem.

Vi är glada att du njöt av vårt utbud av aktiviteter, inklusive pingis, biljard och pool, och att allt var kostnadsfritt för gästerna. Det är vårt mål att erbjuda olika fritidsalternativ för att tillgodose olika intressen.

Att höra att du uppskattade vår frukost, särskilt äggröran, gör oss glada. Vi strävar alltid efter att erbjuda läckra och varierade alternativ för en härlig start på dagen.

Jag beklagar att rummet var något litet och varmt under din vistelse.

Vi tackar dig för din ärliga feedback och vi hoppas att du överväger att besöka oss igen i framtiden. Om det finns något mer vi kan göra för att förbättra din vistelse, tveka inte att kontakta oss direkt. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och erbjuda en ännu bättre upplevelse.

Vänliga hälsningar,
Johanna

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen