Omdömet skrevs 14 juni 2023

Datum för vistelsen: juni 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2023

Omdömet skrevs 29 maj 2023

Utmärkt hotell nära motorvägen. Djurvänligt. Båda faktorerna spelade stor roll för oss som bara var på genomresa. Lätt att parkera utanför och inga trappor för att ta sej upp till entrén. Ett bra hotell för en natt.

Tack Elo10616

Hej!

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Det gläder oss att höra att du upplevde vårt hotell som utmärkt och att det uppfyllde era behov under er genomresa.

Vi är glada att vår närhet till motorvägen var fördelaktig för er och att ni uppskattade att det var lätt att parkera utanför hotellet. Vi strävar efter att erbjuda bekvämlighet och tillgänglighet för våra gäster, och det inkluderar att undvika trappor för att ta sig upp till entrén.

Det är också glädjande att ni upplevde att vi är djurvänliga. Vi vet att husdjur är en viktig del av familjen för många gäster, och vi strävar efter att skapa en välkomnande miljö för dem också.

Vi förstår att för er som bara var på genomresa var vårt hotell perfekt för en natt. Vi är glada att vi kunde erbjuda er en trevlig och bekväm vistelse under er korta vistelse hos oss.

Tack igen för att ni valde att stanna hos oss och för er positiva feedback. Om ni har några framtida resor eller om vi kan hjälpa er med något annat, tveka inte att kontakta oss direkt. Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka i framtiden, om ni får tillfälle att besöka oss igen.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 10 maj 2023 från mobil enhet

Sov 1 natt pga jobb på annan ort. Utsidan och entrén ser lite tråkig ut men hotellet ser trevligt ut på insidan. Mitt rum var till belåtenhet och frukosten ok. Frukosten hade lite av varje. Ett plus för sängen och kuddarna som var sköna. Det var också bra ljudisolering.

Rumstips: Om du bor i standard rum och blir sugen på en kopp te så kan du få det nere i receptionen. Rummet saknar vattenkokare.
Restyp: Reste i arbetet
Tack malin-hjalmar
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2023

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med frukosten och rummet! Hoppas att vi ses snart igen!

Bästa,

Omdömet skrevs 9 maj 2023

Omdömet skrevs 3 maj 2023

Vi saknade menyinformation på rummet och nere i receptionen,resturangen och på webbsidan.
Utsikten var bara ett tak och det var ingen höjdare.
Saknade även ninibar eller ett litet kylskåp
Däremot stort plus för pool och bastu

Tack Nomad513326
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg Nord, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2023

Hej,

Så bra feedback, tack för den! Nu ska vi jobba med ett förslag av information till alla rum! Hoppas att vi ses snart igen!

Bästa,