Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline154 US$
Booking.com154 US$
Expedia.com153 US$
eDreams154 US$
Orbitz.com153 US$
Trip.com158 US$
Omdömet skrevs 12 januari 2021

Detta är ett hotell med många faciliteter, det är mycket bra att spendera tid med familjen. Personalen är mycket vänliga och hjälpsamma hela tiden. Mycket rena rum. Och maten en av de bästa upplevelserna.

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack ffolle666422
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2021

Hej!

Åh så kul att ni hade det bra hos oss. Vi är jätteglada! Och tack snälla för att du tagit dig tid att skriva detta omdöme. Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 11 januari 2021

+ Personalen är mycket trevliga och tillmötesgående!
+ Bra med variation på frukostbordet!
+ Mjuka sängar och rena rum.
+ Lyxig tillgång till pool och bastu
+ Välstädad anläggning

- Små skavanker lite här och var på anläggningen. T.ex att duschknapp kan fattas vid bastun eller fetfläckar på tygpallar i hotellrummen. Har besökt hotellet vid två tillfällen det har funnits fetfläckar på tygpallarna bägge tillfällea. Det är inte en stor grej egentligen i perspektiv av vad man får men just det ser inte så trevligt ut.
- Hotellet är som en labyrint.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Ronttey

Hej!

Vi saknar väl några skyltar vid korridorerna. Tack för din feedback om labyrinten, detta i vår agenda. Vi tackar också på resten av din feedback, den hjälper oss att bli bättre på det vi gör och det vi erbjuder

Härligt att höra att du ändå hade en fin vistelse hos oss. Frukosten är en av våra stoltheter. Vi ser till att dela detta med hela teamet, då blir de glada. Vi är här för er. Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 11 januari 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 1 januari 2021 från mobil enhet

Otroligt mysigt och väldigt prisvärt. En jättefin frukost och personalen var alla mycket trevliga och serviceminded. När vi kom fram fi k barnen varsin presentpåse, vilket så klart vart succé. Vi kommer definitivt att återvända!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack elinjohansson6

Hej Elin!

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Så härligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss och att frukosten och presentpåsen blev uppskatad. Vi ser till att dela detta med hela hotellet. Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 28 december 2020

Personalen var supertrevliga och hjälpsamma. Frukosten var bra, varierad och god. Det var inga problem att ha ett extra barn i rummet. Poolen må vara lite liten vid högsäsong, men när vi var där hade vi den för oss själva.

Datum för vistelsen: december 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Alejita_gl
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2020

Åh så härlig läsning! Tack för du tog dig tid och lämnade en bedömning. Vid högsäsong försöker vi rekommendera ett antal gäster vid poolområdet, vi vill att alla ska kunna trivas året runt. Hoppas vi ses snart igen! Och tack för att ni valde just oss.

Mvh,