Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com154 US$
Expedia.com153 US$
eDreams154 US$
Trip.com158 US$
Travelocity153 US$
Omdömet skrevs 11 januari 2021

Datum för vistelsen: januari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2021

Omdömet skrevs 1 januari 2021 från mobil enhet

Otroligt mysigt och väldigt prisvärt. En jättefin frukost och personalen var alla mycket trevliga och serviceminded. När vi kom fram fi k barnen varsin presentpåse, vilket så klart vart succé. Vi kommer definitivt att återvända!

Tack elinjohansson6

Hej Elin!

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Så härligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss och att frukosten och presentpåsen blev uppskatad. Vi ser till att dela detta med hela hotellet. Hoppas att vi ses snart igen!

Bästa,

Omdömet skrevs 28 december 2020

Personalen var supertrevliga och hjälpsamma. Frukosten var bra, varierad och god. Det var inga problem att ha ett extra barn i rummet. Poolen må vara lite liten vid högsäsong, men när vi var där hade vi den för oss själva.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Alejita_gl
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2020

Åh så härlig läsning! Tack för du tog dig tid och lämnade en bedömning. Vid högsäsong försöker vi rekommendera ett antal gäster vid poolområdet, vi vill att alla ska kunna trivas året runt. Hoppas vi ses snart igen! Och tack för att ni valde just oss.

Mvh,

Omdömet skrevs 7 december 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 21 november 2020 från mobil enhet

Hotellet passar dig som vill vara i närheten av motorvägen och ha bra parkering. Mer positivt är att personalen är trevlig och hjälpsam samt frukosten bra och fräsch.

Hotellet ligger i ett industriområde och har en tråkig barackliknande uppbyggnad med många år på nacken. Det är slitet på utsidan och korridorer. Många av rummen är på markplan med utsikt över en liten gräsmatta eller hotellets parkering - om du inte har otur och får en annan av hotellets barackliknande längor att se ut över.

Ett gym som har vanlig enkel Scandic klass. Några löpband och multimaskin med några få hantlar. Ligger i hotellets källare.

Min sängs madrass hade prickar på resårmadrassen som liknar vägglöss avföring. Fick omedelbart nytt rum efter att ha påpekat detta - även detta rummets resårmadrass hade likadana prickar. Tredje rummet hade prickfria madrasser. Personalen hävdade att detta var prickar från tidigare tillfällen. Mycket ofräscht att behålla madrasser med synliga tecken på tidigare vägglöss utbrott.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack Nils-petter44
Kristina Gillmert, General Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2020

Hej Nils!

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Jag hörde om din rumsbyte. Att du återkommer hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Det glädjer oss att du ändå tyckte att frukosten och personalen var bra, det värmer oss. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Bästa,