Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Bra parkeringsmöjligheter.
Trevligt bemötande och snabb incheckning.
Fräscht rum, lagom stort.
Generöst med tvål och champo.
Utmärkt frukost, allt man kunde önska.
Kvällsmaten var mycket god, både hamburgaren och kvällens panna.
Bra möjligheter att jobba med datorn i receptionen och samtidigt närhet till baren.
Snabb utcheckning.

Restyp: Reste i arbetet
Tack willes2
HelsingborgNord, Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2018

Hej Willes!

Så glada vi blir av att ni hittade allt ni behövde för en bra vistelse.

Välkomna åter!

Omdömet skrevs 13 september 2018

Datum för vistelsen: september 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 6 september 2018 från mobil enhet

Lång kö vid incheckningen men mycket trevlig receptionist som jobbade på med glatt humör. Bodde längst bort och fick ett rum som kändes instängt utan ventilation. Okej att äta här och frukosten är också ok.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 851ThomasF

Hej Thomas!
Stort tack för feedback. Vi jobbar på för bli bättre och när vi får feedback är det mycket lättare. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 5 september 2018

Vi var på besök i Helsingborg och låg över på detta hotell. Det har blivit ett antal övernattningar på olika Scandic i Sverige och detta var bland de bättre. Lite bättre frukost än andra Scandic, bra rum och trevlig personal. Stor parkering och gratis wifi. Vi åt även en lättare måltid sent på kvällen i restaurangen och den var bra, trevlig personal här. Asiatiska gäster på morgonen vid frukosten gjorde att det var rörigt då. Att ligga över här om man inte måste ligga centralt kan rekommenderas, även att äta en middag här är OK.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 418johnnyd

Hej Johnny!
Tack för din feedback! Visst kan det vara rörigt när bussgäster kommer ner samtidigt. Dom flesta Scandic har leisure grupper, gå gärna till receptionen och fråga efter gruppernas frukosttider så ni kan komma in efter dom har varit där. Men ändå hade ni det trevligt och det är vi glada för. Hoppas vi ses snart!

Omdömet skrevs 3 september 2018

Datum för vistelsen: augusti 2018
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
HelsingborgNord, Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2018