Best Western Hotel Duxiana(Helsingborg)(Mycket prisvärt!)
Hotel Tornet(Helsingborg)
Hotel Maria(Helsingborg)
Clarion Grand Hotel(Helsingborg)
Clarion Hotels
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 139 US$/natt.

Hotel Helsing(Helsingborg)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Hotel Kärnan(Helsingborg)
Priceline
  • Rumservice
Omdömet skrevs 27 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
HelsingborgNord, Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2018

Omdömet skrevs 21 mars 2018

Här möts man alltid av glada och trevliga personer i receptionen. Hotellet har några år på nacken, men man fräschar upp med jämna mellanrum. Inte den mest logiska rumsnumreringen, men man lär sig. Rummen är modell mindre, så om man vill jobba lite är det trångt. Stolen är inte funktionell för att sitta i en längre tid och jobba. Bra frukost som är väl upp dukad.

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
1  Tack Janne P

Hej Janne!
Tack för din feedback! Vi är klara med rums renoverinen nu i juni, vi hoppas du kan komma tillbaka och njuta av en skön och funktionell stol för kunna jobba. Visst är frukosten fantastiskt? Härligt att ha dig som gäst.
Hälsingar,
Johanna

Omdömet skrevs 20 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
HelsingborgNord, Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Vi fick ett rum som inte var renoverat på bra länge och kändes sunkigt, annars var allt på topp. Frukosten var helt fantastisk och så bra planerat med en lekhörna för barnen. Vi kommer definitivt bo här igen.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack qilbo333
HelsingborgNord, Manager på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2018

Hej,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss, speciellt vid frukosten. Visst är den härlig? Vi ser till att dela detta med hela teamet.
Vi är glada av att dela att vi har börjat renovera alla gamla rum, vi är klara i juni 2018. Hoppas att vi ses snart igen!

Bästa,
Team Helsingborg Nord

Omdömet skrevs 15 januari 2018

• Bodde här: januari 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Kristina G, Chef på Scandic Helsingborg North, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2018