“trevlig atmosfär”

Kök: Matställe
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs februari 15 2017

trevligt ställe m trevlig personal o gott fika, bakade potatis o mackor. Här kan du både äta lunch o ta en vanlig fika m dina vänner. rekommenderas varmt vilken årstid som helst finns både inne o utomhus alternativ

Tack Gunilla N
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade februari 18 2017

Tackar så mycket! Jättekul att du gillar vårt ställe. Hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs februari 13 2017 från mobil enhet

Ett jättetrevligt bemötande, även om det var strax innan stängningsdags. Men "vi håller öppet lite längre " sa de. Fantastiska mackor, stora och goda, samt prisvärda. Gå gärna dit igen för personalen, inredningen och maten.

Tack Anders J
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade februari 15 2017

Åh! Tack så hemskt mycket! Hoppas ni hade en trevlig kväll, och hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs januari 24 2017

enkelt men bra 60-tal stuk, bra service och läge - enkel men helt ok mat. Kan sitta ute och inne. kyckling macka bra.

Tack pellesigge45
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade januari 25 2017

Vi tackar och bugar! Välkommen åter!

Omdömet skrevs januari 19 2017

goda baquetter och sallader. som är båda välsmakande och väl tilltagna, friskbryggd kaffe, det var inte mitt första besök ogh absolut inte sista.

Tack Palle J
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade januari 21 2017

Vi tar det som en stor komplimang att du jämför vårt fik med fiken på 50- och 60-talen!
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs januari 18 2017

50- tals inredning. Goda smörgåsar o fantastiska enorma bakverk! Känner igen mig, möbler o all omgivning. Mysigt o gott kaffe! Rekommenderas!!!!!

Tack susanna069
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade januari 19 2017

Tack så mycket! Jättekul att du gillar och rekommenderar vårt café!

Resenärer som tittade på Ebbas Fik tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ebbas Fik? Berätta vad du tyckte!