“coolt ställe”

Kök: Matställe
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs januari 24 2017

enkelt men bra 60-tal stuk, bra service och läge - enkel men helt ok mat. Kan sitta ute och inne. kyckling macka bra.

Tack pellesigge45
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade januari 25 2017

Vi tackar och bugar! Välkommen åter!

Omdömet skrevs januari 19 2017

goda baquetter och sallader. som är båda välsmakande och väl tilltagna, friskbryggd kaffe, det var inte mitt första besök ogh absolut inte sista.

Tack Palle J
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade januari 21 2017

Vi tar det som en stor komplimang att du jämför vårt fik med fiken på 50- och 60-talen!
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs januari 18 2017

50- tals inredning. Goda smörgåsar o fantastiska enorma bakverk! Känner igen mig, möbler o all omgivning. Mysigt o gott kaffe! Rekommenderas!!!!!

Tack susanna069
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade januari 19 2017

Tack så mycket! Jättekul att du gillar och rekommenderar vårt café!

Omdömet skrevs januari 18 2017 från mobil enhet

Finns lite olika att välja mellan antingen man vill fika eller äta. Ligger vid gågata. Verkar litet vid första anblicken, men det finns lika stor plats vid en mysig innergård.

Tack Lena H
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade januari 19 2017

Tack så mycket för den fempoängaren! Jodå, vårt fik ser rätt litet ut från utsidan, men vi har faktiskt ca 100 platser inomhus. Hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs januari 17 2017

Ett fantastiskt ställe med nostalgi från 50-talet. Otroliga smörgåsar och kakor. Sedan är miljön halva upplevelsen.

Tack Claes J
Henrik J, Ägare på Ebbas Fik, svarade på det här omdömetSvarade januari 19 2017

Tusen tack! Hjärtligt välkommen tillbaka till Ebbas Fik - och till 50-talet!

Resenärer som tittade på Ebbas Fik tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ebbas Fik? Berätta vad du tyckte!