976 kr
888 kr
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 6 november 2023

En perfekt helg för att ladda batterierna. Bra service, vänlig personal, mycket bra frukost. Rent och snyggt, på rummen. Ända nackdelen är badkar, istället för bara dusch. Inte lätt för äldre att komma in och ur ett badkar.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack pianorbeck
Omdömet skrevs 3 november 2023

Svårt att ha hund med sig.Måste äta frukost i foaljen. Soffbord. Väldigt låga. Lite dåligt. Bishop Arms fick man inte ha hund med sig. Inte ens i en hundväska. Informationen om hund i restaurangen fanns inte.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack tedcurtsson
Omdömet skrevs 14 oktober 2023

Bra hotell bra läge trevlig personal vi kommer tillbaka till er vid vårat nästa besök till södra Sverige om någon frågar kommer vi att rekommendera erat hotell som ett trevligt alternativ med ett centralt läge brukar vara närhet till parkeringshuset med ledig plats

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack lrirunesson
Omdömet skrevs 5 oktober 2023

Som vanligt det bästa hotellet
Rent och snyggt
Trevlig personal
Nära till Helsingör båtarna
Billigt som pensionär att tura
Bra restauranger i terminalen men ta inte pizza det kan de inte göra hel skinka på vesuvio skall vara strimlad.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack Lars R
Sandra Andersson, Other på Elite Hotel Marina Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2023

Tack för en fin recension. Vi ser fram emot att få välkomna dig igen!

Med vänliga hälsningar,

Sandra Andersson
Elite Hotel Marina Plaza

Omdömet skrevs 5 september 2023

Alltid en lika trevligt upplevelse att bo på detta hotell, nära till färjan till Helsingör och promenadavstånd till centrum. En riktigt god frukost med det mesta man kan tänka sig. Bichop Arms har god mat och dryck.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack sune1952