976 kr
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
2025 av 1 215 omdömen
Omdömet skrevs 29 maj 2023

Har lämnat recension här förut och som ni ser så återkommer vi hit fler gånger.
Fräscha rum o trevlig personal. Sköna sängar. Bra frukost förutom att jag saknar en kaffemaskin så att man kan få cappuccino och espresso. Behöver man garderober, så finns det två stycken i rum 430.
Perfekt läge om man ska åka över till Helsingör, men även om man vill gå en sväng i centrala Helsingborg.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack Lundamia
Sandra Andersson, Other på Elite Hotel Marina Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2023

Tusen tack för din fina recension. Vi blir glada att höra att du trivs med rum, frukost och hotellets läge och är återkommande gäst här hos oss.
Vi hoppas att få hälsa dig välkommen snart igen!

Omdömet skrevs 2 maj 2023

Jag har bott väldigt många gånger på detta hotellet och kan verkligen rekommendera det åt alla som besöker Helsingborg och havsutsikten är ett stort plus! Fantastisk personal både på hotellet och bishop arms resturang/pub och utsökt god mat.

Tack lindaliendeborg

Tusen tack för din fina recension. Vi blir glada att höra att du trivs och att du är återkommande gäst ho oss.
Vi hoppas att få hälsa dig välkommen till oss snart igen!

Omdömet skrevs 23 april 2023

Fickbesked när vi bokade rum att p-plats i garage var inga problem, men när vi checkade in var garaget fullt, därav fick vi börja leta efter P-plats , hittade till slut p_plats men åkte ändå på 2 st p-Böter
Kommer i fortsättningen att boka annat hotell med P-Park

Tack Thomas S

Hej Thomas,
Tack för din feedback, den är viktig för oss. Tråkigt att höra att ni upplevde problem med parkering. Då vi har ett begränsat antal parkeringsplatser kan vi inte garantera plats vid ankomst, utan hänvisar till offentliga platser i närområdet. Vi hoppas att få hälsa dig välkommen tillbaka till oss trots detta.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 15 april 2023

Vi är myclet nöjda. God service. bra rum, fantastisk frukostbuffe, bra pub och restaurang, perfect centralt läge till andra sevärdheter. Nära till centralstation, båtar, ströget, men ändå lugn och trivsam miljö.

Tack larnahallsten
Sandra Andersson, Other på Elite Hotel Marina Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2023

Stort tack för den positiva feedbacken, det gläder oss mycket att du hade en fin vistelse här hos oss.
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Sandra Andersson

Omdömet skrevs 13 mars 2023

Bra läge, rum, service, bemötande, pris allt. Har inget att klaga på. Nära till allt. Färjan till Helsingör går alldeles intill. Smidigt och enkelt. All personal var trevlig och gjorde sitt bästa för att vi skulle ha det bra. Väldigt bra frukost!!

Datum för vistelsen: mars 2023
Tack OnAir08117367175
Sandra Andersson, Other på Elite Hotel Marina Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2023

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Sandra Andersson