Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline145 US$
Expedia.com145 US$
Tripadvisor145 US$
Orbitz.com145 US$
Travelocity145 US$
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Bra läge men tyvärr blev det lite många småfel under vår vistelse.
Vid incheckning var det ingen som informerade om att man behövde använda rumskortet i hissen (inte bara vi som var förvirrade över hissar som inte fungerade).
Ingen berättade hur man kom tillbaka till hotellet från parkeringshuset, hissen ledde bara ner till ett tak två våningar upp och jag fick gå en lång omväg och bära ner vår barnvagn för en lång trappa för att hitta tillbaka.
Vi fick en check på 20% i restaurangen eftersom vi är Hotels.com guldkunder som skulle gälla för ett helt besök, men när vi skulle betala så ingick inte alkohol, så återigen fel/ingen information av receptionen.
Vid incheckning frågade vi också om man behövde boka bord på restaurangen till kvällen men nej det behövdes inte tyckte dem. När vi kom med för att äta så var det fullt i restaurangen, vi kunde visserligen sitta ute i lobby-området men fortfarande illa att man får ett sådant besked i receptionen när man frågar.
Vi hade även bokat ett rum med king-size säng men fick endast vad som bäst kan räknas som Queen size och inte heller en äkta dubbelsäng utan två enkelsängar med en dubbel bäddmadrass ovanpå.

Tack StenrikN
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Då vi var på spontan resa så hamnade vi på detta hotell och blev otrolig överraskad av service samt rum som erbjöds. Även frukosten var perfekt. Stort tack från 3 nöjda göteborgare . Vi besökte aldrig puben och restaurangen.

Tack rahimifarshad72
Omdömet skrevs 3 maj 2021

Underbart dygn. Inget att anmärka på. God covid-anpassning. Underbart rum! Sköna sängar. Fantastiskt bra personal. Vänlig, professionell, men utan att vara påträngande. God frukost, saknade inget! Tack för ett underbart, mysigt o kraftgivande dygn! Precis vad jag o min karl behövde :)

Tack zabina2021
Omdömet skrevs 25 april 2021

Mycket trevligt och fräscht hotell med vackra omgivningar i centrala Helsingborg. Alldeles vid vattnet!
Nära till Historiska platser och trevliga promenader med varierade upplevelser så som vackra parker, stad, hamn, matställen, cafeer, gamla och moderna byggnader i en trevlig kombo.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack helenaonesand
Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

Fräscha och mysiga rum. Hotellet ligger perfekt bredvid Helsingborgs C där även färjan till Helsingör avgår ifrån. Endast fem minuters promenad till gågatan. Frukostbuffén var lagom tilltagen med utbud även för den kräsne samt för veganer.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 768lassel