Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com119 US$
Priceline119 US$
Orbitz.com119 US$
Travelocity119 US$
Hurb131 US$
Omdömet skrevs 3 maj 2021

Underbart dygn. Inget att anmärka på. God covid-anpassning. Underbart rum! Sköna sängar. Fantastiskt bra personal. Vänlig, professionell, men utan att vara påträngande. God frukost, saknade inget! Tack för ett underbart, mysigt o kraftgivande dygn! Precis vad jag o min karl behövde :)

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack zabina2021
Omdömet skrevs 25 april 2021

Mycket trevligt och fräscht hotell med vackra omgivningar i centrala Helsingborg. Alldeles vid vattnet!
Nära till Historiska platser och trevliga promenader med varierade upplevelser så som vackra parker, stad, hamn, matställen, cafeer, gamla och moderna byggnader i en trevlig kombo.

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack helenaonesand
Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

Fräscha och mysiga rum. Hotellet ligger perfekt bredvid Helsingborgs C där även färjan till Helsingör avgår ifrån. Endast fem minuters promenad till gågatan. Frukostbuffén var lagom tilltagen med utbud även för den kräsne samt för veganer.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 768lassel
Omdömet skrevs 21 mars 2021

Rummen är fortfarande ganska fräscha och sängarna sköna.
Tyvärr så går inte värmen att reglera, men vi fick låna en värmefläkt så då löste sig det ändå. Jag berättade vid bokningen att vi var där för att fira min man, så när vi kom upp till rummet så stod det två flaskor must och påse godis och en liten lapp med en grattisönskning på. Det är alltid trevlig med en sådan trevlig gest.

En bra sak till, är att de har kuddmeny, så det är bara att be om en annan kudde om man inte gillar den som är på rummet (tyckte den var för hög för mig).

Sedan kommer vi till frukosten och den är toppen, allt är gott och mycket att välja på.
Det enda jag saknar är att det bara finns vanligt bryggkaffe och ingen kaffemaskin så att man kan få t ex cappuccino el caffe latte.

Vi återkommer gärna.

Rumstips: Rum 417 har en fin utsikt mot vattnet
Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack Lundamia
Omdömet skrevs 21 mars 2021

Superfint fräscht rum med en härlig säng. Frukostbuffén innehåller allt man kan önska sig och är en bra start på dagen oavsett vad man väljer. Personalen är trevlig och ger kanonbra service. En extra eloge för den CORONAanpassning som är gjord i hela hotellet vilket är tryggt och bra i dessa lite annorlunda tider.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack ISNB