Priceline
Boka nu, betala på plats
eDreams121 US$
Trip.com126 US$
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Ok rum. Slitet badrum med dålig/ingen avrinning, vid dusch blött över hela golvet.
Bra hygien i frukostmatsal. Frukosten stängde dock tidigt, vilket är ett stort minus. Dyr parkering. Bra läge vid vattnet.

1  Tack Pionenworldwide
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Superior rummet var väldigt fint och bra, över förväntan. Bra fungerande air condition och sköna sängar. Den stora och rymliga lobbyn bidrog till att lätt kunna hålla avstånd. Brukar inte gilla att få rum på första våningen, men det funkade väldigt bra med att kunna ta trapporna istället för hissen. Tycker att frukosten funkade väldigt bra också, med uppdelning på olika tider för sällskapen, gott om utrymme där också och frukosten var väldigt bra..

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack klasoveh
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Fräscht hotell, hunden fick vara med i en del av restaurangen närmast lobbyn, frukost fick bokas vid olika tider i dessa Coronatider, både handsprit och handskar framme vid frukosten. Krångligt att hitta in och ut till Parkeringsgaraget, i huset bredvid, pga ombyggnation. Om extrabaren i hotellet stängt hänvisade de till Harrys som låg bredvid och direktingång från hotellet men där fanns vakter som sa att kön började utanför och att man ej fick gå direkt

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack lenak939
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Ett helt OK hotell med mycket bra läge. Jag har inget att klaga på. Välstädat. Svårt att få till minst 200 tecken när man inte har något att klaga på så jag får fylla ut med lite tomma ord. Hoppas att ni ursäktar det

Tack 954lennarta
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Enkelt hotell där Elite känns som en överdriven beteckning. Enkelt hotell som inte har det där lilla extra i form av ex. pool, jacuzzi eller någon kul lekplats för barnen som vi mött på så många andra hotell. Enkelheten återkommer i rummen som är lite lätt slitna och lätt dammiga. Vi betalade extra för havsutsikt och visst såg vi vattnet i den lilla hamnfickan. Inte direkt havet och horisonten som man kanske hade förväntat sig. Sköna sängar men förväntar mig inget annat. Frukosten var, så här i corona-tider, uppdelad i sittningar. När vi checka in kl16 fanns dock endast kl7 eller kl10 sittningen kvar - tydligen kunde man bokat tid innan vilket vi inte fått någon information om innan. Man kan säga att man får rum och frukost för den rätt dyra notan man betalar. Parkering ingår inte utan den får man lägga till för 240kr extra. . . Vi stod på en gata 100 meter bort och betalade 70kr istället. Som sagt: trivsamt hotell utan stora överraskningar. Men Elite? Nja va.

Tack magdalenamY4153NH