1924 av 956 omdömen
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Alltid lika trevligt att komma ned till Helsingborg och bo på Marina Plaza. Närheten till allt inom gångavstånd är en stor fördel. Utbudet av restauranger är bra med inriktningar för alla smaker. Kommer definitivt tillbaks nästa år igen.

Tack bpatricksvensson
SandraHbg, Receptionschef på Elite Hotel Marina Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan

Stort tack för den positiva feedbacken, det gläder oss mycket att du hade en fin vistelse här hos oss.
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 24 augusti 2018

Välkomnande hotell i centrum. God å varierad frukost. Bra städat. Fin foajé. Proffsigt bemötande. Hyfsat dyrt kan tyckas. Beställ med havsutsikt. Hög ljudnivå från sundstrafiken tyvärr. Bishop arms puben mysig och integrerad med hotellet.

Tack DickP83

Tack för fin recension och vi ser fram emot att få välkomna dig igen!

Omdömet skrevs 20 augusti 2018

Bra läge, ordinär frulla varken mer eller mindre. Utsikten från vår svit exklusive vart på plan 1 sopkärl och bakgård, inget vidare för att vara dyraste rumskategorin. Rummet var dock bra i skick och ganska nyrenoverat (112).

1  Tack maad28

Tack för din feedback! Vi uppskattar att få ett omdöme med både positiv och negativ feedback.
Vi har tagit till oss av dina synpunkter och jobbar hårt på att bli ännu bättre. Vi hoppas att få välkomna er igen!

Omdömet skrevs 18 augusti 2018

Mycket bra frukost med mycket alternativ. Bra, rymliga och trevliga rum med sköna sängar och kuddar. Fantastiskt hjälpsam personal när man ringer och bokar rum. Inga problem att få spjälsäng och man känner sig mycket välkommen även med småbarn.

Tack Julia N

Tack för fin recension och vi ser fram emot att få välkomna dig igen!

Omdömet skrevs 14 augusti 2018

Bästa tänkbara läge i vid Knutpunkten i Helsingborg. Utmärkt frukost, det fanns allt som man kan önska. Väldigt bra rum med bra sittplatser och utmärkta sängar. Bra service av personalen. Bra tillgång till gratisparkeringar på nära håll under helgerna.

Tack b0rjej0hanss0n

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss.