841 kr
iremay2024
Lagan, Sverige
Iremay
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 13 jan. 2024
Bra och trevligt hotell. Trevlig och tillmötesgående personal som uppmärksammade 50 åringen vi firade. bra frukost med bra utbud och supergod mat i restaurangen. Besöker gärna detta hotell igen. Tack för ett bra bemötande
Datum för vistelsen: januari 2024Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Ser du något problem med det här omdömet?
1 620 kr
4.0 km från Elite Hotel Mollberg
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Helsingborg
Omdömet skrevs 23 december 2023 från mobil enhet

Ett så mysigt hotell med härlig atmosfär och trevlig personal. Bor här flera gånger om året och är alltid nöjd. God frukostbuffé, tysta rum och centralt i Helsingborg.
Affärsgatan är strax utanför likaså om man vill tura är det en tio minuters promenad så är man vid färjan.

Datum för vistelsen: december 2023
Tack ChristinaE1246
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2024

Bästa ChristinaE1246,

vad roligt att ta del av ditt omdöme här på Tripadvisor och det är givetvis mycket glädjande att se du besöker oss ofta och alltid är nöjd. Jag håller med dig om att vårt läge på Stortorget är utmärkt att ha som utgångspunkt när man besöker staden.

Tillsammans med alla kollegor önskar jag er varmt välkommen tillbaka till oss på Elite Hotel Mollberg,

De bästa hälsningar

Henric

Omdömet skrevs 18 december 2023 från mobil enhet

Äldre mysigt hotell mitt i city. Bodde i ett rum högst upp i hotellet in mot gården, lugnt & skönt, skön säng, rent & snyggt. Fantastiskt vacker matsal/var där även frukost serverades, väl tilltagen och fanns det mesta som du kan tänka dig. Vi hade en härlig helg på detta hotell.

Datum för vistelsen: december 2023
Tack Tereze06
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2023

Bästa Tereze06,

stort tack för att ni bodde hos oss på anrika Elite Hotel Mollberg, Sveriges äldsta hotell.
Vad glädjande att ni hade en härlig helg hos oss och du uppskattar så väl ditt rum, våra sköna sängar, frukost och atmosfär.

Tillsammans med mina kollegor önskar jag er varmt välkomna tillbaka till oss på Elite Hotel Mollberg,

Omdömet skrevs 2 oktober 2023 från mobil enhet

Ett fantastiskt trevligt hotell med gammaldags charm. Stora och trevliga rum. Riktigt bra frukost. Läget kunde inte vara bättre, precis nedanför Kärnan och mitt i centrum nära trevliga restauranger. Också nära ner till hamnen. Vi var förvånade att hitta ett så bra hotell till ett så bra pris. Hit kommer vi tillbaka!

Rumstips: Prova gärna hotellets bar. Riktigt bra drinkar
Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack AnnikaA616
Maria Eriksson, Annan på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2023

Bästa Annika,

tusen tack för att du tagit dig tid att skriva en recension. Vi blir oerhört glada och stolta över att ni haft det så bra här hos oss i Helsingborg. Ni är varmt välkomna åter och vi ser fram emot att få välkomna er till oss i framtiden.

Med önskan om en strålande dag,
Emma Johnsson
Elite Hotel Mollberg

Omdömet skrevs 17 september 2023

Väljer alltid detta hotell i Helsingborg, Läget,Frukosten,Personalen. Vill man bo mitt i Centrum men ändå helt tyst, Då är detta helt rätt!!!!! Nära till färjor, centralstation, gågatorna börjar utanför entren. Nära den magnifika strandpromenaden som ni inte får missa, kontinentalt.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack Leif N
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2023

Bästa Leif N

det är mycket glädjande att du är mycket nöjd med ditt boende hos oss på Elite Hotel Mollberg i Helsingborg. Läget, frukosten och medarbetarna verkar vara några av de saker du uppskattar mest utifrån din recension och det är vi glada för. Tack för att du delade din vistelse hos oss och jag håller med om att Helsingborg - Sundets Pärla - är både nära kontinenten, men erbjuder en väldigt fin promenad längs stranden, precis som du skriver ligger Elite Hotel Mollberg mitt i centrum och nära absolut allt som staden har att erbjuda.

Varmt välkommen tillbaka till oss,

med kollegor

Omdömet skrevs 16 september 2023

Väldigt fint hotell såväl utvändigt som invändigt. Ligger väldigt centralt, nära till centralstationen och färjeterminalen med båtar till Helsingör. Väldigt god och innehållsrik frukost. Rummet var fint och trevligt med utsikt mot Stortorget.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack Susanne S
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2023

Bästa Susanne S,

ett stort tack för din trevliga återkoppling från ditt besök hos oss på Elite Hotel Mollberg. Det är mycket glädjande att ni hade en bra vistelse och att ni uppskattade såväl vår anrika byggnad, läge, goda och välfyllda frukost liksom våra hotellrum.

Tillsammans med alla kollegor hoppas jag att vi snart igen får äran att hälsa dig välkommen till Helsingborg och Elite Hotel Mollberg,