945 kr
1 023 kr
945 kr
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 17 september 2023

Väljer alltid detta hotell i Helsingborg, Läget,Frukosten,Personalen. Vill man bo mitt i Centrum men ändå helt tyst, Då är detta helt rätt!!!!! Nära till färjor, centralstation, gågatorna börjar utanför entren. Nära den magnifika strandpromenaden som ni inte får missa, kontinentalt.

Tack Leif N
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2023

Bästa Leif N

det är mycket glädjande att du är mycket nöjd med ditt boende hos oss på Elite Hotel Mollberg i Helsingborg. Läget, frukosten och medarbetarna verkar vara några av de saker du uppskattar mest utifrån din recension och det är vi glada för. Tack för att du delade din vistelse hos oss och jag håller med om att Helsingborg - Sundets Pärla - är både nära kontinenten, men erbjuder en väldigt fin promenad längs stranden, precis som du skriver ligger Elite Hotel Mollberg mitt i centrum och nära absolut allt som staden har att erbjuda.

Varmt välkommen tillbaka till oss,

med kollegor

Omdömet skrevs 16 september 2023

Väldigt fint hotell såväl utvändigt som invändigt. Ligger väldigt centralt, nära till centralstationen och färjeterminalen med båtar till Helsingör. Väldigt god och innehållsrik frukost. Rummet var fint och trevligt med utsikt mot Stortorget.

Tack Susanne S
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2023

Bästa Susanne S,

ett stort tack för din trevliga återkoppling från ditt besök hos oss på Elite Hotel Mollberg. Det är mycket glädjande att ni hade en bra vistelse och att ni uppskattade såväl vår anrika byggnad, läge, goda och välfyllda frukost liksom våra hotellrum.

Tillsammans med alla kollegor hoppas jag att vi snart igen får äran att hälsa dig välkommen till Helsingborg och Elite Hotel Mollberg,

Omdömet skrevs 4 september 2023

Bästa hotellupplevelse, proffsig personal och rummet var super. Bra frukostbuffé. Rummet var helt fantastiskt, stor eloge till städarna som verkligen gjort ett fantastiskt jobb!
Rekommenderas starkt.

Tack Anna L
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2023

Bästa Anna L

Stort tack för din återkoppling och att du valde att bo på Elite Hotel Mollberg när ni firade er bröllopsdag.
Så roligt att ni uppskattade våra rum, frukostbuffe och framförallt kände er varmt omhändertagna av mina kollegor. Jag framför dina fina ord till mina kollegor, speciellt i Housekeeping.

Återigen tack för att ni valde att bo på Elite Hotel Mollberg och varmt välkomna åter,

De bästa hälsningar

Omdömet skrevs 16 augusti 2023

Bra läge, fin interiör i matsalen och väldigt god mat. Men rummet var småtrist och sängen helt värdelös, sov knappt någonting. Personalen är väldigt trevliga. Städningen på rummet har ganska stor förbättringspotential.

Datum för vistelsen: augusti 2023
1  Tack Inspire755145
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2023

Bästa Inspire755145

tack för ditt omdöme här på Tripadvisor och att ni valde att bo på Elite Hotel Mollberg vid ert besök till Helsingborg.

Mycket glädjande att du uppskattade vårt läge, interiör och mat - men framförallt också vår personal. Jag beklagar att du inte uppskattade din säng på rummet, kontakta mig gärna direkt med fler detaljer så vi omgående kan se över detta.

Tillsammans med alla kollegor önskar vi dig varmt välkommen åter till oss,

E: henric.carlsson(a)elite.se

Omdömet skrevs 7 augusti 2023

Härligt hotell med fin service och fantastisk frukost. Kvällstid är baren verkligen mysig och personalen både kunnig och uppmärksam. Det centrala läget gör att man kan bli störd av hög musik utifrån. Några småmissar med städningen gör att det inte blir full pott.
De värdecheckar som Elite hotell använder sig av är trevliga men sen några år tillbaka har man ett system som snarare ska skapa merförsäljning än verkligen vara en uppskattning av trogna gäster, supertrist!

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack nith64
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2023

Bästa Nith64,

ett varmt tack för din fina återkoppling vid ditt besök på Elite Hotel Mollberg. Vad roligt att du tyckte vi har fin service, en fantastisk frukost och att du uppskattade, såväl kunskap som uppmärksamhet hos mina kollegor. Ber om ursäkt för de småmissar du beskriver och jag hör gärna från dig mer ingående, så vi kan förbättra oss.

Vi utvecklar och utvärderar vårt medlemsprogram konstant och vi menar att vi verkligen är i framkant med förmåner för våra trogna gäster och medlemmar, jag hör dock gärna från dig direkt igen om du har idéer, tankar och förslag som kan göra Elite Hotels Rewards ännu bättre.

Tillsammans med alla kollegor ser jag fram mot att hälsa er välkommen till oss på Elite Hotel Mollberg,

E: henric.carlsson(a)elite.se