944 kr
Frukost ingår
Priceline
Omdömet skrevs 16 augusti 2023

Bra läge, fin interiör i matsalen och väldigt god mat. Men rummet var småtrist och sängen helt värdelös, sov knappt någonting. Personalen är väldigt trevliga. Städningen på rummet har ganska stor förbättringspotential.

Datum för vistelsen: augusti 2023
1  Tack Inspire755145
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2023

Bästa Inspire755145

tack för ditt omdöme här på Tripadvisor och att ni valde att bo på Elite Hotel Mollberg vid ert besök till Helsingborg.

Mycket glädjande att du uppskattade vårt läge, interiör och mat - men framförallt också vår personal. Jag beklagar att du inte uppskattade din säng på rummet, kontakta mig gärna direkt med fler detaljer så vi omgående kan se över detta.

Tillsammans med alla kollegor önskar vi dig varmt välkommen åter till oss,

Henric Carlsson, Hotelldirektör
E: henric.carlsson(a)elite.se

Omdömet skrevs 7 augusti 2023

Härligt hotell med fin service och fantastisk frukost. Kvällstid är baren verkligen mysig och personalen både kunnig och uppmärksam. Det centrala läget gör att man kan bli störd av hög musik utifrån. Några småmissar med städningen gör att det inte blir full pott.
De värdecheckar som Elite hotell använder sig av är trevliga men sen några år tillbaka har man ett system som snarare ska skapa merförsäljning än verkligen vara en uppskattning av trogna gäster, supertrist!

Tack nith64
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2023

Bästa Nith64,

ett varmt tack för din fina återkoppling vid ditt besök på Elite Hotel Mollberg. Vad roligt att du tyckte vi har fin service, en fantastisk frukost och att du uppskattade, såväl kunskap som uppmärksamhet hos mina kollegor. Ber om ursäkt för de småmissar du beskriver och jag hör gärna från dig mer ingående, så vi kan förbättra oss.

Vi utvecklar och utvärderar vårt medlemsprogram konstant och vi menar att vi verkligen är i framkant med förmåner för våra trogna gäster och medlemmar, jag hör dock gärna från dig direkt igen om du har idéer, tankar och förslag som kan göra Elite Hotels Rewards ännu bättre.

Tillsammans med alla kollegor ser jag fram mot att hälsa er välkommen till oss på Elite Hotel Mollberg,

Henric Carlsson, Hotelldirektör
E: henric.carlsson(a)elite.se

Omdömet skrevs 3 augusti 2023

Att bo på Hotel Mollberg är alltid en ynnest och en bra upplevelse.
Allt från servicen från personalen, bemötandet, interiören och rummen. Även läget är ypperligt.
Frukosten är utmärkt.
Kan verkligen rekommendera detta hotel och kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Stefan G
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2023

Bästa Stefan G,

med stor glädje och ödmjukhet tar jag del av din återkoppling.

Vi är mycket glada att du vill rekommendera oss för andra resenärer och att ni hade en bra upplevelse och uppskattade såväl service, bemötande, interiör, rum, frukost och vårt läge mitt på Stortorget i Helsingborg.

Tillsammans med alla kollegor ser jag fram emot att kunna hälsa er välkomna tillbaka till oss på Elite Hotel Mollberg,

Hotelldirektör

Omdömet skrevs 2 augusti 2023

Vi har bara positivt att säga om hotellet och vår vistelse. Läget kan inte bli bättre. Rum, personal och frukost får toppbetyg.
Vi kommer återkomma nästa gång vi ska till Helsingborg. Det är dessutom ett otroligt vackert hotell.

Tack LindaNejdefelt

Bästa LindaNejdefelt

stort tack för att ni valde att bo hos oss på Elite Hotel Mollberg när ni besökte Helsingborg.
Det är verkligen glädjande att vi får toppbetyg för er vistelse, att ni uppskattade rum, frukost, läge och våra medarbetare.

Jag håller med dig om att vi har ett vackert hotell, Elite Hotel Mollberg är Sveriges äldsta hotell och vi gör vårt bästa för att skapa en anrik miljö med mycket många detaljer från svunna tider kvar.

Vad roligt att ni kommer att återkomma till oss och tillsammans med mina kollegor ser jag mycket fram mot att få ha er som gäster igen hos oss på Elite Hotel Mollberg,

De bästa hälsningar

Hotelldirektör

Omdömet skrevs 12 juli 2023

Har varit gäst vid flera tillfällen tidigare och kommer tillbaka . Trivsamt och elegant. Läget är fantastiskt med närhet till city, Kärnan och färjan till Helsingör. Vi var ett stort häng med barn och vuxna. Alla är supernöjda.

Tack Y811ONeva
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2023

Bästa Y8110Neva,

ett stort tack för en trevlig återkoppling och att ni är återkommande gäster till oss på Elite Hotel Mollberg.
Det är mycket glädjande att ni, såväl stora som små, är mycket nöjda med er vistelse.

Varmt välkommen tillbaka till oss,

Hotelldirektör med kollegor