921 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
Agoda.com
889 kr
Frukost ingår
Flera sätt att betala på
Omdömet skrevs 3 augusti 2023

Att bo på Hotel Mollberg är alltid en ynnest och en bra upplevelse.
Allt från servicen från personalen, bemötandet, interiören och rummen. Även läget är ypperligt.
Frukosten är utmärkt.
Kan verkligen rekommendera detta hotel och kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Stefan G
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2023

Bästa Stefan G,

med stor glädje och ödmjukhet tar jag del av din återkoppling.

Vi är mycket glada att du vill rekommendera oss för andra resenärer och att ni hade en bra upplevelse och uppskattade såväl service, bemötande, interiör, rum, frukost och vårt läge mitt på Stortorget i Helsingborg.

Tillsammans med alla kollegor ser jag fram emot att kunna hälsa er välkomna tillbaka till oss på Elite Hotel Mollberg,

Hotelldirektör

Omdömet skrevs 2 augusti 2023

Vi har bara positivt att säga om hotellet och vår vistelse. Läget kan inte bli bättre. Rum, personal och frukost får toppbetyg.
Vi kommer återkomma nästa gång vi ska till Helsingborg. Det är dessutom ett otroligt vackert hotell.

Tack LindaNejdefelt

Bästa LindaNejdefelt

stort tack för att ni valde att bo hos oss på Elite Hotel Mollberg när ni besökte Helsingborg.
Det är verkligen glädjande att vi får toppbetyg för er vistelse, att ni uppskattade rum, frukost, läge och våra medarbetare.

Jag håller med dig om att vi har ett vackert hotell, Elite Hotel Mollberg är Sveriges äldsta hotell och vi gör vårt bästa för att skapa en anrik miljö med mycket många detaljer från svunna tider kvar.

Vad roligt att ni kommer att återkomma till oss och tillsammans med mina kollegor ser jag mycket fram mot att få ha er som gäster igen hos oss på Elite Hotel Mollberg,

De bästa hälsningar

Hotelldirektör

Omdömet skrevs 12 juli 2023

Har varit gäst vid flera tillfällen tidigare och kommer tillbaka . Trivsamt och elegant. Läget är fantastiskt med närhet till city, Kärnan och färjan till Helsingör. Vi var ett stort häng med barn och vuxna. Alla är supernöjda.

Tack Y811ONeva
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2023

Bästa Y8110Neva,

ett stort tack för en trevlig återkoppling och att ni är återkommande gäster till oss på Elite Hotel Mollberg.
Det är mycket glädjande att ni, såväl stora som små, är mycket nöjda med er vistelse.

Varmt välkommen tillbaka till oss,

Hotelldirektör med kollegor

Omdömet skrevs 9 juli 2023 från mobil enhet

Ett fint hotell i hjärtat av Helsingborg. Vänlig personal med det där extra för service. Fint rum med en god frukostbuffé. Bodde här två dagar och gillade mitt besök här med närheten till så mycket. Hoppas komma hit med partner och njuta mer av vad Helsingborg har att ge.

Restyp: Reste ensam
Tack albatrossen
Henric Carlsson, Hotelldirektör på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2023

Bästa albatrossen,

stort tack för att du tagit dig tiden att ge oss et omdöme här på Tripadvisor och för att ni valde att bo på Elite Hotel Mollberg.

Så roligt du vill rekommendera oss till andra och att ni kände er både väl omhändertagna av mina kollegor, men också uppskattade vår service och erbjudande av frukost.

Vi önskar dig varmt välkommen åter

Henric Carlsson, Hotelldirektör
med kollegor

Omdömet skrevs 14 juni 2023

Allt är toppen på detta anrika hotell. Fint och välstädat rum, mycket god och välsorterad frukost. Trevlig och välkomnande personal. Trevlig uteservering att ta ett glas vin på. Hoppas få återkomma snart.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Kerkja
Maria Eriksson, Annan på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2023

Bästa Kerkja,

så glada vi blir av dessa fina ord!
Tusen tack för att du valt att bo hos oss - ser fram emot att få välkomna er åter.

Med önskan om en fin fredag,
Emma Johnsson
Elite Hotel Mollberg