Orbitz.com
Hurb156 US$
Omdömet skrevs 13 maj 2021

Hotellets läge var en bonus för vårt besök i Helsingborg. Frukosten var väl uppdelad och mycket bra försiktighetsåtgärder på grund av pandemin. Det var väldigt trevligt att vi kunde välja att göra en miljöstädning av rummet.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack RichardBeenen
Maria Eriksson, Other på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Ärade gäst.

Så glada vi blir av att läsa din recension.
Både att vårt läge uppskattades, men också att ni uppskattade det sätt vi arbetade kring frukosten i dessa tider och att ni kände er trygga.

Med förhoppning om att få välkomna er åter till oss igen.

Omdömet skrevs 10 maj 2021 från mobil enhet

Vi beställde en Weekendtrip med spaprodukter inne på rummet. Mycket god frukost och fantastisk utsikt från hotellrummet. Vi beställde även en dubbelsäng men fick två enkelsängar som var ihopsatta. När jag vände mig under natten ramlade jag ner på golvet mellan sängarna. Spaprodukterna bestod av små flaskor i en brun papperspåse placerade i ett hörn av skrivbordet. Vidare var kranen i badkaret trasig och läckte vatten ner på golvet när vi skulle använda badkaret. Kändes inte som att hotellet ansträngde sig för sina gäster när man erbjuder ett sådant rum och jag fick definitivt inte vad jag betalat för.

Tack Tour247767
Maria Eriksson, Other på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2021

Tack för din recension.

Er besvikelse gör oss såklart otroligt ledsna att läsa.
Vad gäller rummet så vill vi bara poängtera att man bokar en rumskategori, men att man mer än gärna får ha önskemål om rummet i form av säng, utsikt, bad/dusch etc. Sen är vi såklart jätte ledsna att vi inte kunnat tillgodose ert önskemål vad gäller en hel madrass istället för två separata madrasser. Vi försöker alltid att tillgodose alla våra gästers önskemål och det gör oss alltid ledsna när det inte alltid riktigt går ihop sig.

Vad gäller kranen på rummet så kan vi inte annat än beklaga, detta skulle givetvis ha uppmärksammats i samband med att rummet städades. Och detta kommer att vidarebefordras för genomgång.

Så tråkigt att ni inte uppskattade det sätt vi presenterade kropps- & spaprodukterna som ingick i ert paket.
Dessa påsar är beställda enkom för detta och syftet är att det ska kännas lite mer personligt och lyxigt att få dem i dessa. Så jätte tråkigt att höra att ni upplevde det precis tvärtom.

Vi hoppas trots er besvikelse denna gång på att få välkomna er åter till oss.
Med förhoppning om att få vända er upplevelse till något mycket mer positivt nästa gång.

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Fint gammalt ärorikt hotell med bra läge. Bra rum. Snyggt och rent och fräscht med härlig gammal stil. Härlig miljö i matsalen. Kul se denna fina interiör med alla tavlor och inredningen. God frukost med mycket att välja på. Och det fanns riktigt morgonte, d v s English Breakfast te!

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack afagerlund

Ärade gäst.

Er feedback värmer att läsa! Det gör oss väldigt glada att höra att ni haft en så bra och trevlig vistelse hos oss.

Med förhoppning om att få möjligheten att välkomna er åter till oss igen.

Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Jag är en trogen Elitegäst och uppskattar den goda service och härliga bemötande man normalt får som stamgäst. Jag mailade hotellet innan ankomst och blev lovad ett fräscht och trevligt rum vid bokningen.
Vi checkade in på vårt rum på första våning (ej renoverat) precis där trafiken svänger och jag gick ner och frågade om vi kunde byta till ett tystare rum. Jag påtalade att jag gärna tar ett rum i nyrenoverade delen då uppgradering ej var möjlig. Vi fick ett mindre rum som ej var renoverat.....
Om jag jämför servicenivå och bemötande så har Mollberg lite att förbättra jämfört med exempelvis sina hotell i Sthlm, Malmö och Gbg.
Bra frukost, fantastiskt läge och vacker byggnad.

Tack PAL031

Tack för din recension.

Det gör oss väldigt ledsna att höra att vi inte kunnat leverera den servicenivå som förväntats och som ska levereras utav oss.

Gällande rummen, så är alla våra rum från vån 1 och uppåt renoverade - oavsett rumstyp. Sen går det i lite olika karaktär. Det mer "klassiska Mollberg" och vissa med en lite mer modern känsla i form av färger och interiör.
Vi beklagar trots detta att rummet du tilldelats inte blev vad du hade förväntat dig.

Vad gäller service och bemötande så är detta något vi arbetar mycket med, oavsett avdelning eller vem man som gäst möter. Och det är något som vi oftast får väldigt mycket positiv feedback kring, så att höra att du upplevde något annat tar vi verkligen till oss utav.

Vi hoppas du ger oss möjligheten att välkomna dig åter igen. Vi vill såklart gärna vända din senaste upplevelse till mycket per positivt nästa gång.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Bodde här en natt på hemester. Önskade ett rum med utsikt mot Kullagatan, rummet var litet med mysigt. Högt i tak och mysiga korridorer i gammal stil. Frukosten hade mycket att välja på och smakade bra. Folk höll avstånd och vi hade en trevlig vistelse.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack SuperMita

Ärade gäst.

Så glada vi blir av att höra att ni haft en trevlig och härlig hemester hos oss!
Vad vi tyder av din feedback är att ni bokat ett Standard dubbelrum, vilket innebär ett litet mindre dubbelrum. Vi kan varmt rekommendera våra Deluxerum som har mer yta men också med garanterad utsikt mot gator och torg.

Vi tackar för din recension och hoppas på möjligheten att få välkomna er åter till oss!