Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-30
eDreams129 US$
Trip.com134 US$
Omdömet skrevs 24 februari 2021 från mobil enhet

Med släkt från England tog vi en natt på hotell Mollberg i slutet på december 2020.
Fantastisk trevlig receptionist!
Historien kring hotellet väckte intresse hos engelsmännen & de uppskattade all information från bartendern!

Inredning, utformning och all service är verkligen på toppklass.

Vi hade bokat två sviter, den ena sviten var mer som ett konferensrum (stor) och den andra (lite mindre) var mysigt inredd med en balkong (se utsikt på bilder). Sängarna var sköna att det var bra städat!

Vi beställde frukost på rummet (kostar 75 kr), med lite extra förfrågningar om mat som ej stod med på beställningslappen - allt kom upp till oss (dock med en liten miss, då jag är vegetarian och hade bett om att separera kött med resterande saker - vilket inte var gjort).

Vi kommer gärna tillbaka till detta vackra hotell!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack MariaDaNa
Omdömet skrevs 16 februari 2021

Bra rum, bra service bra mat. Härliga sängar och stilrent bra läge och närhet till allt. Jag kan varmt rekomendera Mollberg. Om ni vill kan ni även boka hotellets bastu som är pricken över iet. Jag kommer bo där fler gånger.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack markussjosvard
Omdömet skrevs 17 januari 2021

Jag och min man är supernöjda med vår vistelse på Mollbergs! Allt var vi förväntade oss. Fint erbjudande som vi nappade på i dessa tider. Kommer helt klart välja att bo på Mollbergs igen.
Tack för denna gång!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack pinge74
Omdömet skrevs 7 januari 2021 från mobil enhet

Jag och min kille bodde där tis-ons blev extremt besviken då vi betalade extra för att få badkar på vårt rum!! i badkaret ligger det massa hår och smuts. Även under sängen ligger någons gamla linne extremt äckligt!! Ytorna på rummet va inte heller rena de va liksom dam och smuts.. och och vi betalade 900 kr.. mina förväntningar var faktiskt högre än så

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack moaros
Omdömet skrevs 22 december 2020

Trevligt centralt boende på Elite Mollberg med nära till allt.
God mat som vi verkligen gillar!
Vi börjar med denna härliga frukosten med allt o de fantastiska bullarna.
Menyn på kvällen med tre rätters alltid lika gott.
Tack för denna gången.

Datum för vistelsen: december 2020