Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline129 US$
Expedia.com129 US$
Booking.com129 US$
eDreams129 US$
Orbitz.com129 US$
Trip.com134 US$
8‚Äď13 av 787 omd√∂men
Omdömet skrevs 16 februari 2021

Bra rum, bra service bra mat. Härliga sängar och stilrent bra läge och närhet till allt. Jag kan varmt rekomendera Mollberg. Om ni vill kan ni även boka hotellets bastu som är pricken över iet. Jag kommer bo där fler gånger.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack markussjosvard
Omdömet skrevs 17 januari 2021

Jag och min man är supernöjda med vår vistelse på Mollbergs! Allt var vi förväntade oss. Fint erbjudande som vi nappade på i dessa tider. Kommer helt klart välja att bo på Mollbergs igen.
Tack för denna gång!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack pinge74
Omdömet skrevs 7 januari 2021 från mobil enhet

Jag och min kille bodde d√§r tis-ons blev extremt besviken d√• vi betalade extra f√∂r att f√• badkar p√• v√•rt rum!! i badkaret ligger det massa h√•r och smuts. √Ąven under s√§ngen ligger n√•gons gamla linne extremt √§ckligt!! Ytorna p√• rummet va inte heller rena de va liksom dam och smuts.. och och vi betalade 900 kr.. mina f√∂rv√§ntningar var faktiskt h√∂gre √§n s√•

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack moaros
Omdömet skrevs 22 december 2020

Trevligt centralt boende på Elite Mollberg med nära till allt.
God mat som vi verkligen gillar!
Vi börjar med denna härliga frukosten med allt o de fantastiska bullarna.
Menyn på kvällen med tre rätters alltid lika gott.
Tack för denna gången.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Lena L
Omdömet skrevs 21 december 2020 från mobil enhet

Var här med en vännina. Ett mycket fint hotell med fina rum! Läget är fantastiskt och nära till allt i Helsingborg. Mycket trevlig personal! God frukost efter en god natts sömn. Kan verkligen rekommendera detta hotell om man vill bo på ett fantastiskt ställe!

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack 62JPJ