Omdömet skrevs 2 juli 2020

Ett anrikt hotell som ligger väldigt centralt och nära Kuntpunkten. Fint bemötande i receptionen. Det är en vacker och mäktig entré. Vi bodde i ett superior rum. Här kunde man välja kuddar från en kuddmeny. Bra med AC. Jättebra att man inte behöver checka ut förrän kl 12. Rent och fint rum. Varsamt renoverat med mycket av den gamla stilen kvar. Bra säkerhet med dörrkort för att komma in till korridoren med hotellrummen. Det gjorde också att det blev mindre ljud som kunde störa. Pampig matsal där den utmärkta frukosten serverades. Wifi ua. Skönt med morgonrockar.

Tack 714matsf
Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Trevligt gammaldags hotell (såg nyrenoverat ut) i centrala Helsingborg precis nedanför Kärnan. Rummet mycket fräscht med högt i tak och stort. Frukosten var mycket god. Trevlig personal i receptionen.

Tack Ewalu
Omdömet skrevs 13 juni 2020

Otroligt bra på alla vis. Fantastiskt läge i Helsingborg, ligger mycket centralt, nära färjorna till Helsingör och alla restauranger i hamnen. Bra tillgång till bilparkering på torget utanför hotellet eller garage via hotellet.

• Restyp: Reste ensam
Tack lasseeric1948
Omdömet skrevs 28 april 2020

Utmärkt bra läge och skön atmosfär i hela hotellet. Tyst rum och lite för hård säng.
Vi återkommer säkert igen nästa gång vi behöver en övernattning i Helsingborg.
Mycket god mat i restaurangen och kunnig personal.

Datum för vistelsen: april 2020
Tack nander376080
Omdömet skrevs 23 april 2020

Underbar receptionspersonal, fin frukost, jättefin frukostvärdinna, bra städat,fint delux rum. Rekommenderas!
De hjälper även till med golfbokningar. Ligger exakt mitt i smeten, utan störande trafik.nära till alla restauranger vid gågatan och nära till fantastisk strandpromenad,MISSA INTE DEN.

Datum för vistelsen: april 2020
Tack Leif N