Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Gillar verkligen detta hotell. Väldigt fint med den maffiga trappan inne vid receptionen. Trevligt och städat rum, bra frukost. Lite ljud från klubb i närheten men öronproppar finns. Är ju ett centralt hotell med kanonläge. Nära till båtarna om man ska över till Danmark. Vi åkte båt/tåg biljett till Köpenhamn över dagen. Perfekt. Har bott här förut och kommer säkert bo här igen.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Tapas912
Maria E, Front Office Manager på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2018

Ärade gäst.

Ett stort och varmt tack för din väldigt trevliga recension.
Det gläder oss mycket att höra att du trivs så bra hos oss! Både gällande interiör, läge rum och vår härliga frukostbuffé.

Självklart ser vi fram emot att nästa möjlighet att få välkomna dig till oss!

Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Ett redigt klassiskt hotell. Sköna sängar och tysta svala rum. När jag anlände var incheckningen mycket snabb. Mycket fin frukost i vacker miljö samt att hotellet har ett centralt läge. Vad mer att begära?

Restyp: Reste i arbetet
Tack 259mats_

Hej Mats.

Ett varmt tack för din väldigt trevliga feedback.

Vi blir så glada av att höra att du trivts så bra hos oss och självklart hoppas vi på möjligheten att få välkomna dig åter!

Omdömet skrevs 29 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket fräscht och fint hotell! God frukost med stort utbud av både varmt och kallt och dessutom rikligt med frukt.

Sköna sängar och kuddar. Kuddmeny finns om man inte trivs med den som finns i sängen (vi bytte inte för de vi fick var sköna).

Trevlig och serviceinriktad personal som mötte alla ev frågor med ett vänligt leende.

Fin hotellbar med kompetent bartender som blandar mycket goda drinkar.

Vi åt lunch 2 dagar i sträck,på Paolos som tillhör hotellet och maten där var mycket god. De erbjöd även glutenfri pizza, vilket är ett plus.

Tack Spexare
Maria E, Front Office Manager på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2018

Ärade gäst.

Ett varmt tack för din väldigt trevliga recension.

Det gläder oss mycket att höra att ni trivts så bra hos oss! Både gällande bemötandet, matutbud, kvalitet och smak.
Och vad roligt att höra att ni uppskattade kuddmenyn.

Självklart hoppas vi på möjligheten att få välkomna er tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Jag och min man är mycket nöjda efter en helg på det här fantastiska hotellet. Absolut något att ge sig själv i present som avkoppling från vardagen. Kan verkligen rekommenderas om man letar efter något som ger det lilla extra.

Tack Annika A
Maria E, Front Office Manager på Elite Hotel Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2018

Hej Annika.

Ett stort och varmt tack för din recension och för dina rekommendationer.
Det gläder oss mycket att höra att ni trivts så bra hos oss!
Självklart hoppas vi även på möjligheten att få välkomna er åter till oss en gång i framtiden.

Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket fint renoverat hotell mitt i city. Helt ok frukost men inget utom det "vanliga", tråkigt med prinskorv och bacon som är mer kokta än stekta.
Vi hade bokat sen utcheckning, tyvärr var det ingen i receptionen som informerade oss om att vi även var tvungna att förlänga parkeringen vi hade bokat genom hotellet, detta resulterade i p- böter :(
Trevlig hotellbar med skickliga bartenders.

Tack Jessinerja

Ärade gäst.

Ett stort tack för din recension.

Det gläder oss att höra att ni trivts så bra hos oss! Både gällande vårt centrala läge, interiörer och hotellbaren.

Däremot beklagar vi om ni inte var helt nöjda med bacon och prinskorvarna under frukosten. Detta kommer givetvis att vidarebefordras till ansvarig för avdelningen.

Biljetterna som vi säljer till Q-park är dygnsbaserade 24 timmars respektive 48 timmars biljetter. Så den tid som biljetten utfärdas är även den tiden som biljetten gäller till vid avresa. Så önskar man parkeringen längre än så, så kan man förlänga tiden timvis på plats hos Q-park. Vi beklagar givetvis om denna information missuppfattades alternativt om vi inte var tillräckligt tydliga i vår information till er.

Med förhoppning om att få välkomna er åter!