“God mat”

Boka bord
mån 15/7
20:00
Rankad som nr 13 av 365 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Mehak e India is an Indian restaurant located in the beautiful city of Helsingborg, Sweden. It offers a wide range of authentic Indian dishes, such as naan bread, tandoori chicken, biryani, samosas, mango lassi, masala, paneer, chutney, vindaloo, korma, tikka, papadum, garam masala, basmati rice, rogan josh, and palak paneer. The restaurant also serves delicious chai tea, which is a perfect complement to the spicy and flavorful Indian cuisine. With its cozy ambiance and friendly staff, Mehak e India provides a memorable dining experience that will transport you to the vibrant streets of India.
Omdömet skrevs 27 april 2024

Vi åt middag här nyligen innan vi skulle iväg på teater i helsingborg. Det var supergott och prisvärt! Trevlig personal och snabb service.

Datum för besöket: april 2024
    • Atmosfär
Tack almas897

Omdömet skrevs 23 mars 2024

Bokade takeaway mat.
Beställde Kyckling Labedar, Lamb do Pyaza ,Lamb Biriyami samt Tandoori Chicken Sizzle. Allt smakade mycket bra framför allt Tandoori Chicken Sizzle som var utsökt.
Här beställer vi gärna igen

Datum för besöket: mars 2024
Tack Håkan A
Omdömet skrevs 29 september 2023

Stans bästa indiska restaurang! Vi har aldrig varit missnöjda och vi är väldigt kräsna. Mört kött, perfekt naan bröd och kryddorna är ljuvliga! Gullig personal.

Datum för besöket: augusti 2023
Tack Chamaecyparislawsoni
Omdömet skrevs 16 september 2023

Väldigt god mat, trivsam miljö och en fantastisk service! Vi blev så väl omhändertagna och saknade absolut ingenting.
Tre nöjda och mätta gäster

Datum för besöket: september 2023
    • Atmosfär
1  Tack Curious752072
Omdömet skrevs 19 juli 2023

Jättegod mat, trevlig personal och bra priser! Det här är ett ställe man kan lita på. Har kommit tillbaka många gånger och kommer att fortsätta göra det. Helt klart bästa indiska restaurangen i Helsingborg.

Datum för besöket: juli 2023
1  Tack Sonia B

Resenärer som tittade på Mehak E India tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Mehak E India? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.